Hoi dames, Ik gebruik voor mijn zoontje vanaf de geboorte de difrax fles en die bevalt tot nu tot eigenlijk goed. Intussen is mijn zoontje 4 maanden en heb ik er een speentje maat m op zitten. Sinds een paar dagen gebeurd het, dat we ons rot schrikken omdat het ronde plaatje wat onderin op de bodem zit ineens losschiet, ik denk dat dat komt omdat mijn zoontje behoorlijk hard zuigt. Kan ik daar iets aan doen of zou het beter zijn om een ander flesje voor hem te kopen. Ik weet anders ook niet waar het aan ligt. Iemand tips? Danjulliewel alvast!
Oooh dat had ik ook laatst! Schrok me dood! Als reactie haalde ik de fles uit dr mond en draaide ik het flesje om. Heel m'n broek doorweekt met melk. Geen idee hoe dat kon. Als ik hem terug in elkaar zet let ik er extra op dat het goed zit overal. En mijn flesje is nog aardig nieuw trouwens.
Volgens mij kan dit wel eens gebeuren met deze flessen. Als je difrax een mailtje stuurt of je gaat terug naar een verkooppunt krijg je een nieuwe Zo heeft vl voor zijn zoontje toentertijd ook een nieuwe gehad omdat er een begon te lekken.
Okee, dan ga ik zo maar eens even terug, Heb 2 flessen een grijze en een witte en het gebeurd me steeds alleen bij de witte. En had ik het de eerste keer ook, fles uit de mond en ik draaide de fles recht en happa een sproeier aan de onderkant.