bungalowtent Happycamp Bella Italia

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door miepje21, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi

Wij denken erover om volgend jaar naar Bella Italia te gaan. Dan willen we zo'n bungalowtent huren van happycamp. Heeft iemand ervaring met deze tenten? En wie weet of ze een mooie ligging op de camping hebben?

Groetjes

2. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ik weet niet hoe de tenten liggen van Happy Camp, wij hebben toen in een stacaravan gezeten en die stond wel vrij centraal op de camping.
    Ik weet niet of je gustocamp kent? daar hebben wij ook een caravan van gehuurd en was echt super netjes, bij hun kun je ook aangeven dat je graag centraal wil staan. Zij hebben ook bungalowtenten dus je zou anders ook eens op hun site kunnen kijken.

3. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    wij hebben in een stacaravan van happycamp gestaan.
    was erg goed!
    weet niet precies waar de tenten van happycamp staan, maar we hebben wel over het park gelopen, en ik vond dat vrijwel alle tenten/caravans vrij centraal gelegen waren.
    vond de camping erg mooi, en ook de omgeving. wij hebben ons er echt goed vermaakt, 2 weken lang!

4. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    wat leuk toevallig net naar gekeken, wij willen er volgend jaar ook naar toe, ik had hier en daar wat ervaringen gelezen, en wat ik zo las hebben een mooie ligging! waren super veel die er heel enthousiast erover waren!

5. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi

Ze hebben inderdaad een mooie ligging. Ik heb contact gehad met iemand van Gardavacance (zij verhuren tenten van happycamp) en zij heeft me een plattegrond van Bella Italia toe gemaild. Daarop heeft ze gemarkeerd waar de bungalowtenten van happy camp staan. Lijken erg mooie centrale plaatsen

Groetjes

6. Trotsemamsvan2

Trotsemamsvan2 Actief lid

2 jul 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die camping ken ik zelf niet, maar wij zitten voor de 2e keer op camping norcenni girasole ook bij Happycamp, vorig jaar super goed bevallen! Prima service, en alles goed schoon en netjes, en de prijs is ook prettig.

Deel Deze Pagina