Ik heb buiten het badje opgezet met deze hitte en vroeg me nu af hoe warm het water nu moet zijn voor ons meisje van 13 maanden. En hoelang kan ze er in? Koelt het alsnog niet te hard af voor der? Misschien stomme vraag maar het is pas de eerste keer vandaar hihi
Ik maak het water altijd lekker warm en doe regelmatig even warm water erbij. Ik heb het badje een uurtje of 2 staan en droog hem daarna af en dan krijgt hij romper en luier weer aan. Dan weer even goed insmeren en de zandbak open om daar een poosje in te spelen.
Wij gaan vandaag ook voor het eerst in het badje buiten, heb er echt zoveel zin in! Ben alleen bang dat hij snel uit het badje wil en dan nat in zijn nakie de tuin onveilig maakt (lees heel vies wordt...)
heel vies worden ze idd haha. Ik heb gewoon koud water dat laat ik staan en gooi er wat warm water bij als het badje niet warm genoeg is geworden. Vaak merk je wel als ze gaan bibberen met de lipjes dat ze het te koud hebben
hier ook het badje net opgezet, staat nu op te warmen in de zon. Straks even kijken en dan gooi ik er nog wat emmers warm water bij zonodig. Hier gaat ze ook lekker in dr blote niksie, ze kruipt erin en eruit en ja dan wordt ze heel vies. Maar interesseert me eigenlijk niet zo veel. Zodra ze het te koud gaat krijgen even afspoelen onder de douche en weer aankleden. Tijdens het spelen doe ik wel de zandbak en de achterdeur dicht. Dan blijft de schade een beetje beperkt.
Hier gaat hij ook lekker in zijn blote kont en laat hem maar lekker vies worden. Hij gaat ook in en uit het bad steeds. Effe afspoelen na het spelen en hij is weer schoon genoeg. Nou hebben wij wel een redelijk "schone" tuin voor zover het schoon kan zijn.
Vanmorgen had ik trouwens even snel een plastic bak met water gevuld voor in de tuin, ik dacht kan ze daar ff mee spetteren. Ik had namelijk geen tijd om het grote badje helemaal te vullen. Dus ik teiltje neer gezet, wat speelgoed erbij. Ik ga heeeeel even de schuurdeur dicht doen, draai me om en wat is er gebeurd...mevrouw zit met kleding en al IN de plastic bak met water tsja...ze houdt gewoon heeel erg van badjes! (foto wil helaas niet uploaden)
Hahahaha geweldig die foto! En het is gelukt!! Had het badje staan, watertemp was ongeveer 23 graden gemeten met de bad thermometer heb er een paar emmers warm water bij gedaan, tot de 32 graden, heerlijk vond ze het!!!! Ze heeft nog nooit zo hard gelachen, ze dacht echt, uuh??? In bad in de tuin?? Zo leuk!!! Na een half uurtje wilde ze er zelf uit, helemaal goed dus! Misschien nu nog wel ff zandbak das een goed idee! Bedankt voor de tips dames!
O, dan dompel je 'm nog even een paar keer in het zwembadje weer en klaar is kees... Ik gooi hier altijd lauwwarm water in het badje en als het te koud wordt, weer wat warm erbij. Bij goed weer staat het badje wel eens 2-3 dagen, beetje afhankelijk van hoeveel zooi dochterlief erin sleept. 's Nachts koelt het dan wel flink af, maar even een emmer goed warm water erbij is dan vaak genoeg. Langer dan 3 dagen heeft het hier nog nooit gestaan, (nouja, ooit een keer wel, maar toen werd er niet meer in gebadderd/gezwommen ), meestal kieper ik 'm eind van de dag leeg over de tuin. Scheelt weer sproeien...