blaasontsteking antibiotica helpt niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamaatjevan5, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi meiden,

ik ben even op zoek naar hoe nu verder, ik heb sinds anderhalve week een blaasontsteking die sinds woensdag ondanks antibiotica uitbreidde naar een nierbekken ontsteking, nu heb ik sinds woensdag weer andere antibiotica, echter slaan deze ook niet aan en nu ben ik dus doorverwezen naar het ziekenhuis, daar moet ik morgen zijn om half 3 maar nu vroeg ik mij af wat ze dan in het ziekenhuis gaan doen :):):)

de klachten die ik nu heb zijn pijnlijke onderbuik, weeen gevoel niet heftig maar wel aanwezig, veel plassen, last van plassen, pijn in mijn zij en rug geen koorts

ik heb 2 verschillende soorten antibiotica gehad dus die beide niet aanslaan

weet iemand hoe het in het ziekenhuis verder zal gaan

overigens heb ik me gek gedronken aan cranberry sap, sinnaasappelsap etc etc maar niets helpt :(

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Is je urine al op kweek gezet?

En verstandig is het om ook aan de probiotica te gaan. Soms komt dit door teveel verkeerde bacteriën in je darmen.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja urine is al op kweek gezet geen idee eigenlijk wat daaruit gekomen is wel was duidelijk dat ik dus nu doorgestuurd werd

probiotica ook maar eens halen :)

4. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb helaas ook een blaasontsteking die verder is gegaan naar de nieren.. Antibiotica helpt wel, maar omdat we vrijdag op vakantie gaan, wil ik wel graag probiotica halen. Welke moet ik dan hebben?

5. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de site van de groene vrouw staan wat natuurlijke middelen.. Helaas wordt vaak heel snel antibiotica gegeven waardoor het soms gewoon niet meer helpt.. Heel fijn ook als het echt levensbedreigend wordt..
    Bij mij is ab echt een laatste redmiddel..

Probiotica zou je van orthica kunnen nemen..

Deel Deze Pagina