Zoveel twijfels

Discussion in 'Eerste symptomen' started by S084, Jul 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik moet even mijn verhaal kwijt,

ik heb op 6 juni mijn 2de IUI gehad (ik heb een vriendin, er is geen medische reden voor de IUI), ik had toen al redelijk snel het gevoel dat ik zwanger was, maar wist dondersgoed dat mijn lichaam mij in die fase heel veel wijs kan maken, ik voel dingen die ik heel graag wil voelen.
    De teleurstelling was dan ook groot toen ik ongesteld werd op 19 juni, ik heb het ziekenhuis gebeld voor een afspraak, maar mijn ongesteldheid was korter dan normaal (2.5 dag), op 1 juli hebben we een echo, en er is geen groei in mijn eierstokken te zien, en na heel goed kijken en zoeken ziet de arts "iets" in de baarmoeder, dus we doen een test in het ziekenhuis, maar die is negatief.
    Volgende echo is op 4 juli.
    Nog steeds geen groei te zien, maar volgens de arts ook niks meer in de baarmoeder te zien.
    Waar ik het gevoel heb dat ze eigenlijk te oppervlakkig keer, eerder die week moest hij verder zoeken.
    Op 8 juli doe ik een test thuis, omdat ik mij nog steeds "anders" voel, negatief.
    Ik ben een beetje de weg kwijt nu...
    Op 14 juli begin ik weer te bloeden, maar aangezien ik een week bij mijn moeder zou gaan logeren, beslissen we om een maand over te slaan, even tot rust komen. Ongesteldheid is weer 2.5 dagen...
    Ik ben een week bij mijn moeder geweest, en heb heel hard mijn best gedaan om hier niet teveel aan te denken,
    maar nu heb ik het volgende:
    ik blaas mijn buik wel eens op, om te kijken hoe het zou zijn als ik zwanger ben (denk dat iedere vrouw dat wel eens doet, of zit ik mis?) Dat kan ik niet meer. Ik kan hem niet dikker maken dan dat hij nu is.
    Mijn buik is dikker geworden de afgelopen 2 weken, niet veel, maar net genoeg dat ik mijn broeken niet meer makkelijk dicht krijg. En als ik voel, voelt ie ook anders aan. Harder ofzo... Ik heb de afgelopen week niet anders gegeten als anders, en ik heb geen last van obstipatie.
    Ik zweet heel veel, vooral 's nachts, waar ik normaal niet zweet. (heb vroeger intensief aan sport gedaan, en zweten is gewoon niet wat ik doe)
    Mijn buik jeukt, maar ik zie geen muggenbulten
    En hetgeen waar mijn vriendin gisteren over viel: ik heb deze week al 2x nee gezegd tegen ijs, waar ik normaal altijd zin heb in ijs.

Nu heb ik deze morgen een test gedaan, maar die is negatief.
    Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, daarvoor is er al teveel gebeurd sinds de IUI, maar kan het zijn dat je nu, 8 weken na de IUI nog steeds negatief test, met een kans dat je toch zwanger bent?

Mijn excuses voor dit hele verhaal, maar ik moest het even van mij afschrijven.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Poeh, tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk, maar ik zou er persoonlijk vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Heb je IUI met hormonen gehad? Misschien dat je lichaam daarop reageert.

Ik weet het niet natuurlijk, maar hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt want dit is ook niks zeg.

3. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    geen idee?ik wou dat ik je een duidelijk antwoord kon geven maar helaas...het lijkt me dat je hcg op 8 weken toch al redelijk hoog zou moeten zijn en dat dan je testjes toch positief moeten worden?

het spijt me voor je als het niet zo is want ik merk dat je heel erg hoopt :(

volgende keer !ik duim voor jullie :)

4. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Bedankt voor de hoop en de duimen, ik heb geen hormonen gebruikt, en ben al 1w jaar van de pil af.

Natuurlijk hoop ik het heel erg, maar ik ben nuchter genoeg om te beseffen dat de kans klein is. Het is alleen zo vervelend dat mijn mij zo voor de gek moet houden.
    Ex-collega kwam vandaag langs op het werk, (zij weet dat we in het traject zitten) en vroeg heel voorzichtig of ze me mocht feliciteren...

5. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    belgie
    pfff moeilijk hé....

6. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Ja, maar als ik jouw onderschrift zo lees, hen jij het ook moeilijk!

7. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    belgie
    dat is waar.ik denk aan je x

8. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Ik moet de laatste week ook zo ontzettend vaak plassen, 's nachts soms 2 of 3 keer...

9. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    belgie
    dat heb ik ook :)

10. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    ik maak me nu een beetje zorgen over morgen, ik moet naar de bruiloft van mijn neef, waar het vol gaat zitten met familie, ik hoop dat ze het niet zien of dingen vragen...
    Maar een groter t-shirt aantrekken morgen!

11. limili

limili Bekend lid

Apr 24, 2013
    604
    7
    18
    Heb je al meer duidelijkheid? Ik hoop het voor je?

12. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Nog geen duidelijkheid, heb de laatste dagen ook geen test meer gedaan, ik heb geprobreerd om er zo weinig mogelijk aan te denken, maar dat is zo ontzettend moeilijk.

Share This Page