Begin nu net een beetje bij te komen van de schok, haha. We wilden wel heel graag een derde kindje, maar we dachten ergens in 2010 daarmee te starten 8) Deze maand hadden we een keertje niet zo goed opgelet en dachten dat het zo'n vaart niet zou lopen... maar vanmiddag zei de digitale CB test heel wat anders! Zo spannend! Onze twee meiden krijgen er een broertje of een zusje bij!!
van harte Eltime! Ook ik ben onverwacht zwanger van de derde. Ik heb een zoon van 9 en een dochter van 7 en eigenlijk waren we gewoon "klaar". Tenminste ik wilde wel altijd een groot gezin, maar mijn man vond 2 wel mooi. Nu dan toch de 3e komt (even onvoorzichtig geweest en pilmoe) zijn we er alle vier wel heel blij mee hoor! Het lijkt me gezellig om met "lotgenoten" een beetje te kletsen en ervaringen uit te wisselen. groetjes, Bianca
Wat leuk Bietje, nog een kleintje erbij! Gefeliciteerd! Voel je je goed? Misschien iets om bij zwangerschapsclubs ofzo te doen!
hallo eltime, hoe bedoel je om iets bij zwangerschapsclubs te doen? Ik dacht juist dat dit forum daarvoor bedoeld was? Of misschien begrijp ik iets verkeerd? Ik voel me vooral in de avond vaak misselijk, maar weet natuurlijk ook dat het over gaat. Heb voor a.s donderdag een afspraak bij de verloskundige. en jij? weten je kinderen het al? groet
Dank je wel! Bietje wanneer heb jij voor het eerst gebeld met de VK? Is het wat uit te houden met je misselijkheid? Ik heb mijn kinderen nog niet echt iets verteld, maar er wordt wel gewoon over gepraat in huis. Ze zijn namelijk nog best erg klein (1 en 2). Hebben jullie het de kinderen al verteld?