Bij voorbaat bedankt voor het lezen en hopenlijk beantwoorden van mn vraag. Dit waren mn cyclessen 35-22-64-? (nu dag 29). Na de cycles van 22 dagen stopte de mensturatie niet en heb ik Provera gekregen, daarna duurde het in totaal 64 dgn voordat ik weer ongesteld werd. Omdat ik na het slikken van Provera eigenlijk meteen ongesteld had moeten worden hebben ze een echo gemaakt om te kijken of mn baarmoeder en eierstokken in orde waren, daar was niets te zien, alleen vocht in de baarmoeder. Daarna ben ik ongesteld geworden. Sinds deze maand temperatuur ik en test ik elke dag. Mijn temperatuur is gemiddeld 36.5 en is niet gestegen, van het weekend waren de ovulatietesten wel bijna positief en nu niet meer. Ik heb een paar vragen: Kan je ongesteld worden en geen eisprong gehad hebben? Zodat deze ronde weer voorbij gaat zonder resultaat, gezien de testen. Kan de eisprong nog komen en is het slecht dat mn cycles zo lang duurt? wat moet ik doen als er geen eisprong gedetecteerd wordt? Kan Provera schade aangebracht hebben? Ik heb de eerste ronde wel verandering van de borsten gehad en op 1 dag hevige buikpijn, waarbij ik zelf het idee had dat er iets fout gegaan was, zou dat kunnen zijn en zou dat er dan ook voor kunnen zorgen dat er niets gebeurd? ik heb overigens al een zoon en van hem was ik de eerste ronde zwanger. Ik wordt gek van die onzekerheid en het blijft inmn gedachte. Bedankt voor uw tijd.
Hoihoi, Je zit nu in je 4e officiele cyclus na de pil? Het kan wel een jaar duren voordat je cyclus hersteld na het stoppen van anticonceptie. De provera kan je cyclus geen schade aan hebben gericht. Ja je kan een menstruatie hebben en geen eisprong. Maar vaak gaat het wel in combinatie met een eisprong. Je kan weer in een langere cyclus zitten dit hoeft geen effect te hebben op de kwaliteit van je eitje. Je eisprong kan nog komen.....maar wanneer is voor mij ook een vraagteken. Wat je kan doen is je laten doorverwijzen naar een gynaecoloog, die jou helpt om de menstruatie te reguleren en zwanger te worden. Imke
Hoi Imke, Bedankt voor je reactie!! Ik ben nu wel weer wat geruster gelukkig. Ik zit inderdaad in de 4e ronde. groetjes