Hallo. Eind mei heb ik een vmk gehad met 5 weken. Ik verloor vanaf nod bruin en later roestbruin en helderrood bloed. Nu heb ik gisteren weer positief getest. Ik ben vandaag precies 4 weken zwanger en vandaag zou mijn nod zijn. Maar ... nu heb ik vanmiddag heeeel iets licht roze verlies gehad. Her was moeilijk te zien maar wel aanwezig op het wc papiertje. Dit maakt mij onzeker omdat het onlangs is mis gegaan. Vanmorgen had ik een cb digital gedaan en er verscheen "zwanger 1-2". Bij de vmk gaf deze alleen "niet zwanger" aan. Kan het roze van de innesteling zijn? Het maakt me erg onzeker .... Op 7 augustus hebben we de eerste echo. Ik ben dan 6+6 weken zwanger. En de ass van de vk zei dat er dan hart actie te zien moet zijn. Klopt dit?
Gelukig is het bruin en roze weg. Toch heb ik mijn onzekere momenten. Gister bloedgeprikt en ik had een hcg waarde van 65 bij 4+1 en volgens de doktersassistente is dit een mooie stijging. Het ene moment heb ik er alle vertrouwen in en het andere moment slaat de onzekerheid weer toe .... Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? En hoe kan ik erop vertrouwen dat het nu wel goed zal gaan? Het voelt goed gelukkig dus dat is fijn. Toch overvalt die onzekerheid mij steeds weer opnieuw en daar baal ik van. Ook vallen de klachten mee... ben nu 4+2 weken zwanger soms kokhalzen vergeetachtig (melk in keukenkast zetten ipv koelkast) steekjes / zeurderig gevoel id buik Ik hoop zo dat alles goed zit! Over 2.5 week hebben we de eerste echo. Bij zoonlief had ik meer klachten maar of ik die al direct had weet ik niet meer want ik had buikgriep de eerste week ...