Ik ben maar gisteren 1 dag soort van ongesteld geweest het was donkerrood met veel slijm/velletjes??? Nu af en oud bloed bij afleggen en wat druppels! Dus nog geen volle dag ongesteld aan de hoeveel heid! Ben nog steeds misselijk!! Wat vinden jullie daar van???
Ik ben echt maar 1 dag ongesteld geweest gisteren nog wat droppels over de dag verdeeld zo groot als 2 euro dat was het! Gelang wachten ???
Heb je een test gedaan? Kan innesteling zijn of oud bloed, kan alle kanten nog op zo te horen.. Sterkte hoop voor je dat het de positieve kant op gaat..
Test s negatief de action test Dag 1 dinsdag bloeding maar niet zoveel als ik gewend was maar wel 2 verbanden vol dag 2 bijna net wat druppels vandaag wat druppels en wat Bin afvegen maar verder niets en dat zeker 1/3 van wat ik normaal ben in 3 dagen!! Maat omdat ik aan de antibiotica zit weet ik niet of ik daar misselijk van ben of een zwangerschap symptoom is! Maar normaal bloed is het ook niet het is licht en de eerste dag diep donker e veel slijm en vliesje! Ook aan de diarree gisteren naja laat ik get zo zeggen ik weet het allemaal niet meer!!!
Hee Muis, wat onzeker zeg. Action testen zijn niet heel gevoelig, je kan beter morgen even KV halen! Ik heb afgelopen maand ook twee keer antibiotica gehad. Mijn eisprong was daardoor verschoven en dus ook m'n NOD. En ik ben zwanger! Dus wie weet? Testte op 13dpo 's ochtends héél erg licht met de Action test en 's avonds met een KV was er een duidelijke streep!
Ja getest maar negatief maar nog steeds misselijk buik pijn rug pijn dus ze hebben maar bloed geprikt nu afwachten