Paniek! :(

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 20BabyJ10, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Net bij het afvegen na het plassen zat er in mijn slijm een draadje...
    Naja ik kan niet zeggen of het rood of bruin was.. het was zo dun als een haar...

Ik heb geen buikpijn ofzo maar ik raak toch in paniek :(

2. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    ben ook wel erg moe
    Heb gisteren een late dienst gehad
    vanacht slecht geslapen
    en vanmorgen weer om half 6 eruit voor mijn vroege dienst.. en vanmiddag nog geen tijd gehad voor een dutje

3. angie23

angie23 Niet meer actief

Hey meid,
    Ik begrijp dat je hier van schrikt! maar je hebt geen buikpijn of bloedverlies dus ik zal me niet zo zorgen maken. Ben je bang dat je een mk krijgt? Ik kan je niet vertellen wat het was, sorry.
    Probeer je iedergeval niet meteen in paniek te schieten. Als je een mk krijgt dat merk je dat echt meteen.

Hou je rustig,
    Groetjes

4. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Daar ben ik inderdaad erg bang voor ja...
    Het is ook allemaal nog zo onzeker.. en volgende week heb ik pas me eerste echo waar ik al 3,5 week op wacht..
    Ik wordt er zo gek van! En bij alles wat ik zie of voel denk ik gelijk dat het fout is en schiet ik in paniek! :(

5. angie23

angie23 Niet meer actief

Ja kan me voorstellen dat het moeilijk is, dat had ik ook heel erg.
    Helaas ben ik er achter gekomen dat als je een mk krijgt je dat ook echt wel merkt. Een beetje bloedverlies kan normaal zijn en in jou geval was het een klein sliertje bruin. Zal vast wat oud slijm zijn geweest. Kan je je onzekerheid niet voorleggen aan je vk wellicht mag je de echo wat eerder. Helaas kan ik je ongerustheid niet wegnemen maar weet wel dat het ook niet goed voor je baby als jij elke keer stres hebt!

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hey meid,

Geen idee wat het draadje is. Gek hoor!
    Zolang je geen kramp hebt en meer bloed verliest zou ik me geen zorgen maken (makkelijk gezegd ik weet het)

Ik heb deze zwangerschap een paar maal bloed verloren waarvan een maal een flinke hoeveelheid en ik ben nog steeds in verwachting van onze gezonde zoon!!!

Als je je écht heel veel zorgen maakt, morgen even de vlos bellen. Daar zijn ze voor hoor!!!

Succes!!!

7. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Oh geen zorgen maken!
    Zon draadje is haarfijn inderdaad en ontstaat vaak door gesprongen adertje.
    Het lijkt ook net op een adertje als je het ziet!
    Heb ik ook gehad!

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Sorry dat ik inhaak, maar hoe merk je dit dan zo duidelijk?
    Ik heb vanaf afgelopen woensdag bruin bij mijn slijm. Die dag 1 x, de dagen erna ook steeds maar minder en soms amper zichtbaar.
    Vandaag om 16 uur voelde ik wat lopen, echt flink bruin! Meer dan woensdag en net op het werk (nachtdienst) heb ik ook van datzelfde nog wat verloren. Toen ik naar het werk reed had ik echt menstruatiekrampen... :(
    Morgenvroeg probeer ik wakker te blijven, zodat ik in het spreekuur van 9 tot 10 uur kan bellen naar de vk.

9. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Bij een mk wordt het (meestal) steeds meer bloed en (giga) stolsels en krijg je fikse krampen! Iedere mk is anders natuurlijk, maar zo verliep het bij mij.

Succes straks!

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Eerst even voor TS, dit is niet erg meis, je hebt gewoon een gesprongen bloedvaatje gehad..je bent nu beter doorbloedt en hebt dan eerder dat een vaatje springt. Je zag die kleur in een draadje afscheiding zitten. Heb ik ook wel es gehad.

Als je echt zorgen maakt bel je je verloskundige, die kan je ook geruststellen, echt waar!!!

Even over bovenstaande...das geen waar....ik heb 5 missed abortions gehad, geen enkele geen met bloed of kramp samen...kwamen we pas op echos achter dat het mis was.

11. angie23

angie23 Niet meer actief

Ja oke als ik het zo terug lees dan komt het verkeerd over:).
    Iedere mk is anders natuurlijk. Maar meestal gaat het samen met veel bloedverlies iedergeval even veel of meer dan een menstruatie en buikpijn of afnemende kwaaltjes. En een ma kan je natuurlijk niet vergelijken met een mk;).

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

uhh dit hoeft helemaal niet hoor, bij mijn mk heb ik helemaal niks gevoeld. het kwam als donderslag bij heldere hemel hoor. eerst bloedverlies zonder krampen en direct erna het vruchtje verloren(7wk)dus niet zo iets roepen hoor;)

ts het kan gewoon een gescheurd haarvaatje zijn meid! geen zorgen maken zolang je geen hoeveelheden rood bloedverlies hebt!;)

13. angie23

angie23 Niet meer actief

Zie mijn bericht hier boven. Het kwam idd verkeerd over.
    Mijn mk kwam ook net als jou als donderslag bij heldere hemel, maar geloof me ik wist meteen dat het een mk was.

14. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

oeps sorry niet gelezen:)

15. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Bedankt meiden!
    Ben al een stuk geruster!
    vandaag nog niks ondekt bij het slijm... :)

16. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Das wel waar. Schreef toch dat iedere mk anders loopt. Maar bij mij ging het zo (twee mk gehad) Écht waar ;)

17. angie23

angie23 Niet meer actief

Geeft niet, kan gebeuren! Het is en blijft een heel gevoelig onderwerp he:(.
    En ts goed om te lezen dat er vandaag niks te zien is. Het was vast een bloedvaatje.

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Gister miskraam gehad.
    Hevige menstruatiekrampen, werd er misselijk van. Een tijdje later helderrood bloed met maar kleine stolsels en stukjes weefsel. Toen weer een tijd later het vruchtje verloren, toen tijdens de nacht nog weinig rood bloed en nu verlies ik nog minimaal bruin. Wel nog wat krampen.

19. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Och sandana, wat erg. Sterkte!

20. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Ooowh meis wat erg voor je! :(