hoi enkele maanden geleden ben ik gestopt met de pil(vier maand geleden) we gebruiken de condoom nu zodat als we beslissen om een kleine te nemen we niet moeten wachten op het ontpillen. we zouden graag zwanger willen in 2009 ,wanneer weten we nog niet precies(maand) maar ondertussen is het de bedoeling dat ik vermager zodat ik gezond zwanger kan worden en ervan kan genieten. nuja ik ben twee weken overtijd,ik heb geen symptonen,geen duidelijke dan toch zoals over geven ofzo,wel s'nachts wakker worden(vaak)honger hebben,troebel zicht(kheb lenzen),kleine dingetjes dus het slechte nieuws is dat ik vijf dagen geleden geopereerd ben,met narcose en al die chemische brol.ik heb een maagring laten zettten voor te kunnen vermageren. ik ben nu vijf kilo minder,ik zou blij moeten zijn maar ik ben bang dat ik zwanger ben en wat er met mijn kindje kan gebeuren(of al gebeurt) k zag op tv dat er ook iemand was met een maagring en die toen juist drie maanden was maar nog niks doorhad.ze vermagerde en kwam niks bij van de zwangerschap(ze was nu ook wel over de 100 kilo terwijl) ik heb geen idee hoe ik het moet gaan doen met die maagring en zwangerschap.en ja die narcose enzo kan kwaad zeker voor je kindje? ik heb ook zo een raar gevoel in mijn hoofd,ze voelt zwaar aan tintelend van tijd en het schudt precies soms(je ogen trillen dan een beetje en je zicht ook maar het voel alsof het van je hoofd komt)dit gebeurt nu op het moment maar ook als ik wakker wordt s'nachts(soms is dit de oorzaak van wakker worden) ook voel ik tintelingen in mijn rug(ruggenwervel) van tijd hoop dat iemand me kan helpen,ik ga wel een test doen morgen maar toen ik twee dagen overtijd was deed ik ook een test en het was niks. xxxx amy
Wacht denk ik eerst de test van morgen maar even af. Als je het altijd met condoom doe is de kans klein dat je zwanger bent. Het kan natuurlijk altijd. Als je morgen positief test kan je anders beter even cotact met je HA opnemen en navragen hoe en wat.
hmm ik deed de test en der kwam niks op en na vijf minuten kwam er een vaag nega streepje...heel vaag.dit is nogtans een dure van de appotheek en ik weet hoe ik zo eentest moet doen... btw heb men regels nog steeds niet en moet men volgende binnekort al krijge.... xxx
Ga als je volgende menstuatie had moeten komen er nog niet is even langs je HA he. Vraag een bloedtest. Is die negatief kan je HA verder kijken wat er aan de hand is. succes meis
hmm nog steeds niks en ik moest ze maandag hebben,ik voel ook niks .... tja door de operatie...ik was toen al overtijd van men eerste regels(een goei twee weken toen) dusja ik kan na de dokter gaan ma die van mij bemoeit zich zo fel en dan gaat em me schuldig doen late voelen(omda ik eigenlijk wou vermageren...) xxx
nog steeds niks :s begint toch wat raar te worden.enja ik weet dat ik dan nog een test kan doen maar het kost zoveel geld(wat ik nu niet heb) de vorige test was dus nogal onduidelijk want ik moest meer dan vijf min wachte eer er iets kwam en toen was het licht negatief. ik ben nu dus een week te laat opnieuw de vorige was er ook niet geweest. sommige dagen broebelt het in men onderbuik(zo plofjes)maar niet echt zoals men regels altijd doen als ze komen,geen krampen ofzo en geen rugpijn.gewoon soms kleine plofjes en ja nu ik het ineens voel op dit moment ,steken aan mijn eierstokken precies.meestal meer aan de linkerzijde. ben niet misselijk en borsten doen geen pijn ofzo,ik ga wel regelmatig naar toilet(voor beiden) maar kweet het nie het voelt nie alsof men gaan komen. xxxx amy
hey bedankt ik zal gaan kijken maar de vorige keer kon ik ze ook niet vinden vroeger wel maar nu liggen ze nietmeer op hun plaats maar zal woensdag nog eens gaan zien.gebeurt het soms dat je met goedkopere testen soms posi test? xxx
Ik was ook aan het afvallen en daardoor was mijn cyclus in de war! Ik werd 80 dage niet ongesteld en nu ben ik weer 2 weken overtijd. je kan beter niet afslanken en zwanger worden. succes, groetjes Lieke
hey meid, ik heb ook een maagband, of ring zoals jij het noemt. kan het niet door de narcose komen dat jij je zovoelt? ik heb me toen ook een tijdje flink beroerd gevoelt. maar was aan de pil toen, en niet zwanger.
hey jah misschien wel? Ik heb sinds gisteren men regels gekregen en fel,heb ook veel pijn,komt omdat ik de pil nietmeer neem en dan voel je meer pijn dan als je de pil pakt,althans ik had daar altijd last van vroeger en nu lijkt het hetzelfde nou jah dus echt niet zwanger,wou graag een kindje in mei hebben,vind dat zo een mooie maand,en alles wat daarna komt lijkt me zo warm om zwanger te zijn of te bevallen.ik heb het liever fris of gewoontje buiten,stel je voor 33 graden buiten en jij op de bevallingstafel pfff krijg het al warm,hehe nou ja iedereen heeft wel een voorkeur denk ik. patje20,hoeveel ben je al afgevallen van door die ring en hoelang heb je ze al.problemen gehad? xxx
Hoi, Ik wil niet vervelend over komen hoor maar Kinderen neem je niet die krijg je en een preciese maand is niet zomaar te plannen. Zoals je schrijft vrijen jullie met condoom. Is daar iets mis mee gegaan of heb ik daar overheen gelezen? als dat niet het geval is is de kans klein dat je zwanger bent en heeft het uitblijven van je menstruatie met je operatie te maken. En dat je voor die tijd al over tijd was kan te maken hebben met stress voor je operatie. Een mensen lichaam zit ingewikkeld in elkaar en kan soms rare dingen doen. Ik zou toch gewoon even langs de huisarts gaan om alles uit te sluiten of bevestigen. Als er een ongelukje is gebeurd met het condoom hoef jij je niet schuldig te voelen. Kan iedereen overkomen helaas.. Laat je geen schuld gevoel aanpraten door je huisarts... Suc6 en veel sterkte...
mee eens, het is echt niet zo dat je denkt "ow nu wil ik zwanger worden, want ik wil over 9 maanden bevallen" er zijn genoeg mensen die er lang voor bezig zijn en misschien wordt het wel mei 2010!
hey nee nee zo bedoel ik het natuurlijk niet,ik ben gestopt met de pil zodat als we dan zouden zeggen van nu proberen we voor een kindje dat we dan niet moeten wachten tot dat pillenspul uit men lichaam is ja we deden het met condoom maar we hadden regelmatig eens een ongelukje dat het scheurde,ik denk dat ik ze niet zo goed heb omgedaan en dat er miss lucht inzat ,tja ik ben onhandig in die dingen ik zat altijd aan de pil dusja ik weet dak zei dat ik een kindje in mei leuk zou vinden en dat is omdat men oma en mama van de maand mei zijn en gewoon omdat dat zo een leuke maand is.we dachten(vriend en ik) echt dat ik miss zwanger zou zijn enjah we waren al een beetje aan het idee gewend geraakt en ik telde het uit en het zou dan in mei zijn en ja zo gaat dat maar door en door je hebt gelijk een kindje nemen gebeurt niet wanneer je wilt maar als je bijna 45 dagen overtijd waart dan denk je natuurlijk wel het een en het ander alvast bedankt ! xxx anais
Hoi hoi Jammer dat het dan niet gelukt is... Had zeker wel leuk geweest ja... Maar gewoon lekker verder klussen dan komt het vast goed... Misschien volgend jaar mei? Suc6 met klussen
Hai, ik ben ook drager van een maagband, ben 12 oktober 2007 geopereerd. Ze adviseren om een jaar te wachten met de zwangerschap... (hebben ze jou dat niet verteld?) Ik had een hele onregelmatige cyclus na de operatie.... Ben eerst bijna 2 maanden niet ongi geweest en daarna wel 5 weken achter elkaar! Ik heb de conclusie getrokken dat dit kom door de operatie en de veranderde voeding (als het goed is zit je een tijdje op vloeibaar?) Ben nu 20 kg. kwijt en 'onverwacht' zwanger geworden (we deden gewoon niet aan voorbehoedsmiddelen) Toen de test positief bleek waren mijn man en ik door het dolle heen! De maagband heeft als het goed is verder geen invloed op je zwangerschap zolang je het bandje wel 'leeg' laat. (dus niet bijspuiten) Maar beter is om gewoon even een jaar te wachten, je lichaam moet herstellen van de operatie en het bandje moet gaan doen waarvoor het bedoeld is. Het is best een pittige operatie en ik neem aan dat dit een weloverwogen keuze is geweest om dit te doen... Als je na de operatie al zo snel denkt aan zwanger worden dan zou ik zeker met je arts overleggen die je geopereerd heeft of dat wel verstandig is... Adviezen zijn niet voor niets natuurlijk. Succes en laat je goed informeren!