Bijna een jaar moeder op naar nr 2 maar toch weer onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juudje27, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Hey dames,

Eind van de maand wordt onze dochter 1 jaar en we zijn weer aan het klussen!
    Toch ben ik weer mega onzeker. Lukt het allemaal, hoe was het ook alweer, ben ik nou zwnager? Weet zelf de symptomen niet meer die ik bij Maaike had. Voel nu steken in mijn buik en denk OHHHH zou het weer zo ver zijn?!?!?
    Zou vandaag of morgen ong moeten worden dus weer mega spannend. Bij Maaike was het in ronde 1 raak en ik ben zo bang dat het nu maanden gaat duren... Dat had ik toen helemaal niet.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben ''al'' 3 jaar moeder en herken t gelijk!
    Ook hier twijfels hoor...kan ik dat nog wel een keer.
    Wat nu als t lang duurd of helemaal niet meer lukt.
    Hoe moet dat als de zwangerschap vol zit met kwalen, heb al een kleine meid rondlopen dus weinig tijd om te rusten.

En bij mij de grootste vraag; kan ik van een 2e kindje net zoveel houden als van onze dochter!?!

Tja wat je allemaal wel niet in je hoofd kunt halen he;)

3. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ik ben ook al bijna 3 jaar moeder en ben nu met de 2de bezig en ik heb hetzelfde gevoel als jou. zit nu al in ronde 8.

4. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Juudje27 Het is net of ik mezelf lees. Onze zoon wordt ook eind deze maand 1 jaar en we zijn al ruim een half jaar bezig voor een tweede, maar die laat nog op zich wachten. Elke maand is het weer superspannend en uiteindelijk een teleurstelling als ik ongesteld ben geworden. Bij onze eerste had ik daar geen last van, was namelijk al zwanger voor ik het wist (in de eerste ronde).
    Heb je al getest? Hou ons op de hoogte!

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Hier ook zelfde gevoel.

van kleine meid was ik in 1e ronde zwanger

nu 1e ronde mk en 2e ronde zw
    1e ronde duurde wel 100 dgn, dacht dat ik gek werd, lichaam het niet meer deed etc.
    Allemaal zorgen voor niets.

6. mvKyano07

mvKyano07 Lid

12 jan 2009
    54
    0
    0
    Hier ook heel herkenbaar. Kan me nu niet eens meer voorstellen dat ik ooit zwanger ben geweest. Soms zit ik naar die foto's van mn dikke buik te staren en dan besef ik ineens...goh dat was mijn buik en zo kan ie weer worden! Kan me daar nu nog helemaal niks bij voorstellen.
    Kan me ook heel veel dingen niet meer herinneren van toen. Probeer me nu heel veel voor de geest te halen, bepaalde kwaaltjes en momenten en hoe langer het zwanger worden duurt hoe meer ik me kan herinneren. Heel gek.
    Wij hebben er toen 5,5 maand over gedaan en nu zitten we weer op het punt van 5,5 maand en maandag id 19de mn nod. Bij me vorige zwangerschap had ik de 19de positief getest, en we waren op een 19de uitgerekend(is 16de geworden) en mijn vriend en ik kregen een relatie op een 19de. Dus misschien brengt deze 19de ook wel geluk wie weet :p

7. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    erg herkenbaar meiden.

8. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Fijn dat ik niet de enige ben... test zei gister NIET ZWANGER maar goed ik wacht het wel even af....

9. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik heb ook al een zoon van bijna 2 en was toen direct zwanger. Nu al 3 rondes bezig en wel overtijd maar heb een negatieve test! Schiet dus echt niet op allemaal.

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb precies het zelfde!
    Zijn nu in ronde 1 voor de 2de en ben zo bang dat het niet gaat lukken.
    Ik realizeer me helemaal nu ik hier vaak rond snuffel dat een kindje krijgen echt een wonder is en dat het vaak niet zonder een heleboel tijd en onzekerheid gaat en met veel onrust en onmacht gepaart gaat!

Als we opnieuw snel zwanger zijn mogen we,wat er daar boven ook is,op onze blote knieën bedanken!

Deel Deze Pagina