Dat zal allemaal best. Maar ik word GEK van het wachten, haha! Bijna 6 weekjes zwanger en nog bijna 3 hele weken wachten tot ik mijn eerste echo krijg Dat is langgggg! Ik heb ook zo'n beetje geen enkel kwaaltje (behalve heel de dag hongerrrrr) en ik lees teveel zwangerschapspagina dus ook de verhalen over slechte echo's en hoe geen kwaaltjes een teken kunnen zijn van een slechte afloop. Wie moet er nog meer wachten maar heeft eigenlijk geen geduld?
Hier nog een. Heb pas 17 sep de eerste echo. Vandaag al wel de intake bij de vk. Ik kan de weken wel om kijken.pffff Succes ermee!
Ik kan me voorstellen dat je bijna niet meer kunt wachten, had ik ook (en ik mocht pas bij 12 weken...) Daarna het wachten op de 20 weken echo, daarna het wachten op je kindje... De zwangerschap is volgens mij vooral een tijd waarin je geduld flink op de proef wordt gesteld....
17 september pas? Jeetje zeg, dat duurt ook nog lang. Ik 18 september. Dan heb jij hem ook pas als je bijna 10 weken bent. Laat eigenlijk he? Heel veel meiden hebben hem veel eerder. 'Officiëel' ben ik 6w5d zwanger, uitgaande van de eerste dag van de laatse menstruatie, wel een cyclus van 30 dagen, maar ik weet gewoon dat mijn ei een week later was dus ik 'mag' een weekje eerder voor de echo, want bij de vk willen ze in de eerste instantie wel uitgaan van de 1e dag van de laatste menstruatie. (Zo, dat was een lange zin ) Als ik 2,5 week vooruit kon spoelen, dan deed ik het!
Ja vind ik ook hoor! Sommige vrouwen vinden zwanger zijn geweldig. En begrijp me niet vekeerd hoor, vind het geweldig dat ik zwanger ben maar ik kijk ook altijd uit naar de volgende mijlpaal. Eerst de 1e echo, dan de geslachtsbepaling, 20 wk echo... En toch he, voor je het weet is je kindje er al! Achteraf lijkt de tijd dat je zwanger was te zijn gevlogen, maar nu kruipt de tijd gewoon.
Ja ik ben nu nog steeds ongeduldig Tja oke, zit ook in mn aard. Maar had dit met de 1ste niet. Misschien vanwege het verlies van me 2e kindje... Ik kan nog steeds niet wachten tot het zo ver is!! Ik wacht nu al 32 weken
De eerste 12 weken waren hell!! Wat duurde dat lang zeg... En nu gaat het juist héél snel. Morgen 16 weken. Ik raak helemaal zenuwachtig als ik bedenk dat ik over een half jaar echt mamma ben Trouwens, afnemen van symptomen zegt niets. Ik.hield de eerste zwangerschap symptomen en toch ging het mis. Beetje lomp mss om dat in deze fase met jullie te delen, maar echt meiden... Je kan er niets aan tegenhouden. Ook niet als de tijd sneller gaat Geef je lichaam lekker de tijd om te wennen. Het komt vast goed met jullie allemaal
Ja het is mijn derde dus ik weet hoe het voelt Ik had me ook voorgenomen om van ieder moment van deze zwangerschap te genieten, omdat dit het laatste kindje is. Maar volgens mij gaat het me weer niet lukken haha! Nog 20 nachtjes slapen tot de eerste echo
haha dat had ik ook, belde met de positieve test in mn handen de verloskundige, en de assistente plande een afspraak 1 die 4 weken later pas plaats zou vinden!!! Ik was helemaal in de zevende hemel met die test, en dan kun je "pas" 4 weken later iets gaan doen... Dat duurde voor mij ook eeuwen, terwijl ik nu lees dat sommige meiden pas bij de 12 weken de 1e echo krijge. Had ik nog wel geluk met een echo bij 8 weken, 10 weken en 12 weken! Daarna heb ik 8 weken moeten wachten op de 20 weken echo, maar al wel om de 3 weken hartje luisteren. Vanaf nu heb ik om de twee weken een afspraak om naar het hartje te luisteren enzo, volgende week woensdag heb ik pas weer een eco, dan is het weer 10 weken geleden dat ik mn kindje zag... Je moet inderdaad heel veel wachten en geduld hebben, maar vind het zelf voorbij de 1e 12 weken wel een stuk sneller gaan
Ik ben officieel 8 weken, maar ook een een cyclus van een week langer. Dus ook mijn eisprong later dus vandaar 7 weken. Vandaag intake bij de vk gehad. Maar daar ben ik nog niet veel wijzer van geworden. Hebben een boel besproken maar verder niets. Ik had gehoopt dat ze t hartje kon horen, maar zij zegt dat ze dat pas vanaf 12 weken kan horen. Dus nu wachten tot de echo. Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes, alleen ontzettend moe. Soms wat zeurderige pijn in mn baarmoeder en lage rugpijn. Geen moment misselijk. Dit maakt mij dan ook erg onzeker. Ik weet alleen van de test dat ik zwanger ben. En die zijn nog steeds positief. Die van MvM knalde echt ontzettend. Het is voor ons de eerste dus het is zo ontzettend spannend. Ik wou ook dat ik de tijd vooruit kon spoelen.
ik heb bij alle drie mijn zwangerschap geen kwalen gehad idd alleen mega honger.en soms echt heel moe dus ik zou me niet te druk maken als ik jouw was.en proberen vast te genieten ga deze 3 weken veel leuke dingen doen dan is het zo voor bij.
Wachten duurt lang ja. Maar goed, op zich is het wel een goed teken als je lang moet wachten op de eerste echo. Dan is er kennelijk geen reden om aan te nemen dat er iets is waarom je eerder zou moeten langskomen. Vond het wachten bij de eerste poging erg, maar veel minder erg dan nadat het mis was gegaan. Dan hangt er de hele tijd zo'n onweerswolk boven je hoofd. En wachten hoort er nu eenmaal bij. eerste echo, iedere volgende echo, hartje horen, combinatietest, vlokkentest, straks de twintig weken echo, dan hopen dat het goed ligt, dan hopen dat de bevalling goed gaat... Tja. Het is gewoon een oefening in geduld en dat heb je vast nodig, als ouder