5wkn zwanger en vannacht flink bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beeps, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Dank je wel, ik loop idd met een dubbel gevoel. het bloeden is gestopt maar de vreugde van de zwangerschap is weg.. want ik weet niet zeker of het nog wel goed zit of niet..

afwachten maar, ik ga maar even lekker shoppen voor zoonlief.. zinnen verzetten..

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik heb tot 16wkn licht bloedverlies gehad.. Ook idd vaak met plassen en af en toe een veegje in inlegkruisje. De ene keer werd dat wat meer, dan stopte het weer n dag.. Maar... Ik heb hier nu een heerlijk kereltje van bijna 4maanden naast me liggen. Het kan dus echt!
    Hopelijk komt het voor jou ook goed! Sterkte!

3. Coortje

Coortje Niet meer actief

bloedingen is heel vervelend! Ik heb tot 13 weken steeds bloedingen gehad en heb dan ook elke week een echo gehad! Toen stopte het en kreeg ik met 23 weer wat bloedverlies. Alles gecontroleerd en alles was goed. Toen geen bloedverlies meer tot vanmorgen! Nu weer alles bekeken en het ziet er goed uit! Soms vinden ze er geen oorzaak van net zoals bij mij.

Dit is mijn 3e goede zwangerschap ( 4 miskramen gehad) en bij mijn andere dochters had ik ook in het begin bloedverlies! Hoeft dus niks te betekenen

4. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 miskramen gehad zonder krampen en zonder buitensporig bloedverlies. Maar bij mij had testen wel nut, die werden namelijk al voor het bloedverlies lichter. Andersom zou ik er geen waarde aan hechten, je testen kunnen idd nog heel donker worden, terwijl het alsnog een miskraam wordt, maar als je testen nu al lichter zijn, dan kun je je igg enigzins voorbereiden op het feit dat het mis gaat. Ik vond dat toch wel heel prettig, en test nu ook om de dag om te kijken of ze donker blijven.

Sterkte iig en hopelijk gewoon een plakbeeb!

5. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    weer 2 succes verhalen en een niet.. zo is het ook he, het kan echt nog 2 kanten op, zoo klote.. ben mijn blijdschap kwijt..

ik voel me nog steeds goed, een beetje drupje in inlegkruisje maar geen echt bloeding meer tijdens plassen. Net toen ik bukte voelde ik mn borsten, heel af en toe zijn die gespannen of een steekje.. dat gaf me even het idee dat het allemaal nog goed zit.. maar ja niets is zeker helaas!

afwachten, bedankt iig voor jullie reacties!

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb met 5.5 week een lichte bloeding gehad. kon het met een inlegkruiskje af zeg maar...
    de vk zei dat het zeer waarschijnlijk innestelbloed was, en was heel positief. ik heb daarna geen bloedverlies meer gehad, geen buikpijn, testen mega positief! zere borsten, misselijk enz. ik was weer wat gerustgesteld, met 10 wkn een echo gehad. daar bleek het rond de 5.5 wkn idd te zijn misgegaan.
    het vruchtje zat er alleen nog...
    ik wil je niet bang maken, maar 9 van de 10 keer is bloedverlies foute boel. hou daar erntig rekening mee en vraag een echo voor over een week of 2!

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Dat zou ik niet zeggen. Toen ik bloedverlies had zei mijn gyneacologe dat dat heel normaal is, dat vele vrouwen een bloeduitstorting krijgen door de innesteling in de baarmoederwand en dat bloedverlies de eerste weken afhangt van persoon tot persoon. Maar dat het niets is om je zorgen over te maken als het ophoud. Als het niet ophoud, wat in jouw geval niet zo is, dan kan het wijzen op een naderende mk veronderstel ik. Maar vermits je zegt dat je het nu niet meer hebt, zou ik gokken op zulk een innestelingsbloeding. Ik ben diezelfde dag naar de spoed kunnen gaan en kijk mijn banner. Toen ik de dag van het bloedverlies de gyn zag zei ze wel dat ik het rustig aan moest doen, niet te veel bewegen en zorgen dat ik de week erna weer op controle ging.

8. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    dank je Podiki voor je opbeurende berichtje, maar ik bloed nog steeds heel veel.. dus ik houd inmiddels echt rekening met het ergste.

ik heb wel nog steeds gespannen borsten, dus ik snap er niets van.

Heb de vk gemaild dat ik graag een echo wil, als het bloeden stopt, omdat ik deze onzekerheid echt killing vind.

Fijn dat bij jou alles goed is!

Deel Deze Pagina