Vanochtend stond er in een artikel dat de brand op de bank was begonnen. Vond dit al niet logisch want als ik brand zou stichten dan zou ik buiten blijven en daar brand stichten. Ben benieuwd of hij het echt gedaan heeft.
Ik vond het al zo raar, geloofde het ook niet meer. Maar sneu dat de media “omdat hij homo is” zo oppikte, terwijl in het interview dat hij aan het AD gaf stond dat hij een zakelijk geschil zou hebben met iemand die zelf al eerder zijn stal in brand had gestoken voor de verzekering. Maar als er een aanleiding is om christenen zwart te maken... jammer dat de NOS er zelfs zo hard aan meedeed. Maar erg voor de boer zelf, hij zal zware psychische problemen hebben. Hoop dat deze schreeuw om hulp wordt gehoord en het na dit drama beter zal gaan.
Hij is op dit moment alleen nog maar verdachte hè. Wie weet wat er allemaal nog speelt. Ik heb het wel steeds vreemd gevonden dat er werd gezegd dat het was omdat hij homo is OF vanwege een zakelijk geschil. Dat vind ik nogal andere dingen. Triest is het sowieso.