iedereen kon bij de eerste met 8 weken zien dat ik zwanger was ennu met 5-6 weken al maar ik ben niet zo van geheimhouden, zie er het punt niet van in en ik houd zoiezo niet zo van geheimen zeker niet voor de mensen van wie ik houd... mijn 5 weken buikje http://www.martin-isabel.nl/buiken2/5wk-vierkant.jpg hier staan al mijn buiken ook op mijn site www.martin-isabel.nl
Ik heb alleen 's avonds last van een buikje, dat vind ik zo apart. Net of ik em de hele dag heb ingehouden en dan 's avonds tadaaaa maar ja ben ook nog maar 7 weken.
ja idd! we lopen gelijk op.. ik heb iets leuks in petto.. mijn moeder had gehoopt dat ze een tutje ging krijgen bij nieuwjaar, ze hoopte dus dat ik al zwanger was maar niet dus...nu, volgende week is ze jarig... nu ben ik van plan dat haar te geven met een leuke echo erbij.. kijk er al naar uit en ja foofur, dat heb ik ook.. darmen denk ik( daar heb ik ook lekker last van )
Ja echt spannend! En een leuke verrassing voor je moeder. Ik krijg een dag later een echo... Ben zo benieuw hoe dat zal zijn.....
Ik begin hier ook al een buikkie te krijgen. Maar het is dan ook mijn derde zwangerschap. Fotot staat in mijn album. Had wel een klein beetje nog een buik van de vorige zwangerschap, maar nu is hij meer en boller geworden, ook bij mijn ribben zeg maar, was eerst wat ingevallen en nu staat het daar ook bol.