Dag dames, Heb even rond zitten neuzen maar kon er niets over terug vinden. Ik heb sinds vandaag pijn aan mijn linker zijde, beetje naar de linker rug toe (onder de ribben ongeveer) en op de plaats van mijn dikke darm. Ik het doet niet super super pijn, maar voel het wel steeds. ook moet ik af en toe wat scheetjes laten ''sorry''.. Wat zou dit kunnen zijn?
Zouden het misschien je darmen kunnen zijn, aangezien je aangeeft dat het op de plek van je darmen ligt in combinatie met de scheetjes?
Wel eng, heb er eenkruik opgezet gister ncht nu is het wat minder, ik voelde het ook echt in mn zij de hele tijd. Kan dat op 1 plek continu banden pijn? Misschien is het 1 van de 2 of allbei.. hopelijk niet iets anders
ik heb het rechts gehad, zonder die scheetjes. toen bleek het nierbekken ontsteking te zijn, de pijn werd iedere dag erger
Kunnen je darmen zijn. Ik heb er ook in periodes last van gehad, ging vanzelf weer weg. Ik had het idee dat het misschien mijn eierstokken konden zijn.
Dank je wel meiden voor de tips heb de vk net gebeld en verteld waar de pijn ongeveer zat, en ze vermoedt ook een gevoelige darm en dat was volgens haar wel normaal. Nu in deze periode zijn ze extra gevoelig. Voel ook gas krampjes links daar, denk dat mijn dkke darm wat op gezet is. Stoelgang is wel normaal moet zelfs 2 x per dag. Hopelijk gaat het goed...