hoe lang duren indalingssteken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden!
    Hoe lang duurde bij jullie het indalen of de indalingssteken?

2. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Ik merkte dit wel een aantal dagen, maar niet continue. Voornamelijk wanneer ik ging lopen.

3. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik heb dat niet gevoeld, hij is al met 29 wk ingedaald maar ongemerkt haha

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ja dat wil ik ook wel weten. Heb al een paar dagen zo nu en dan wat pijn in mijn onderbuik.. Dacht miss ook indalingspijn ofzo..

5. Ellennn

Ellennn Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heb ik nu al 2 week steeds af en toe steekjes in mijn vagina. Verloskundige dacht toen dat het het indalen was dus bij mij duurt het vrij lang denk ik.;)

6. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Misschien een domme vraag maar hoe voelt dat dan? Ik heb namelijk sinds afgelopen vrijdag ontzettend veel last van mijn liezen en pijnlijke druk op mijn schaambeen. Het komt het dichtst bij spierpijn denk ik. Mijn verloskundige zei dat het bandenpijn is, wat kan! Maar mijn gynaecoloog zei dat het de verschuiving van mijn bekken is. Maar gisteren bij de groeiecho lag ons manneke al met zijn hoofd naar beneden en die echoscopiste zei dat die pijn die ik voel met indalen te maken heeft.. dus 3 verschillende mogelijke oorzaken door 3 professionele in 1 week tijd.

Ik heb trouwens vooral last bij zitten en opstaan, draaien in bed en de eerste paar stappen die ik zet nadat ik gezeten of gelegen heb. Daarna ebt het weg en als ik zit heb ik er ook geen last van.

Deel Deze Pagina