van van jullie ken dat? wel zwanger zijn, en geen eetbui te hebben. en snachts liggen te zweten, ik word er door onzeker van, heb gewoon eerder gevoel dat ik vol zit dan dat ik zin krijg in van alles wat lekker is. https://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s0/2020/1/18/zw-banner.jpg
Heerlijk juist! Ik (vr)at alles wat los en vast zat en kwam 30 kilo aan. En je bent pas 6 weken he... wie weet
Hier ook geen eetbuien gehad. Maar... wat nog niet is, kan altijd nog komen. Meeste kwaaltjes komen pas na de 6 weken.
Hier ook geen eetbuien. Eerder het tegenovergestelde. Totaal geen eetlust, helemaal nergens trek in, al de hele zwangerschap zo, al is het minder erg dan in het begin.
Het enige wat nu last van heb is dat eten me niet meer smaakt. En begin sochtens misselijk wakker te worden. Vanmorgen erg last van me maag gehad.
Hier ook (nog?) niet gehad. Sowieso bijna geen kwaaltjes. Laatste week pas wat gevoeligere borsten en tepels. Niet duidelijk extra vermoeid, niet misselijk. Kan dus blijkbaar ook allemaal. Banner volgt nog mijn eigen telling qua uitgerekende datum, verloskundige dacht vorige week bij de eerste echo dat ik iets verder was. Dan zou ik vandaag 10 weken zijn.
Hier in het begin ook geen eetlust. Maar ja, was ook doodziek (griep). Daarna sloeg dat over in misselijkheid. Pas bij 13 weken kreeg ik mijn eetlust terug en af en toe eetbuien, waar pakken kinder chocolade naar binnen kunnen ohh ik hoop dat ik niet ergere eetbuien krijg.