Morning, Ik ben vandaag 5.2 weken zwanger. Vanaf 4 weken was ik extreem moe, maar sinds twee dagen is dit helemaal over. Ben dus maar een week moe geweest. Verder heb ik nergens last van, behalve zere borsten. Ik gebruik Utrogestan, Progynova en Prednison, omdat ik zwanger ben geworden na een ICSI terugplaatsing. Zijn er meer meiden waarvan de vermoeidheid verdween en toch zwanger bleven? Voel me zo onzeker!
Geen ervaring met ICSI, maar weet wel dat kwaaltjes komen en gaan vanuit mijn vorige zwangerschap. Het kan zomaar zijn dat je de ene dag heel moe bent en de andere dag niet, of pijnlijke borsten hebt die als sneeuw voor de zon verdwijnen om vervolgens twee keer zo pijnlijk terug te keren. Wanneer heb je de eerste echo?
Kwaaltjes komen en gaan. Dit maakt het zo ontzettend onzeker! Zo kan je je 2 dagen top voelen (met gedachten gaat dit allemaal nog wel goed?!). En zo voel je je ellendiger als ooit tevoren! Blijven duimen en blijven hopen en vertrouwen hebben in je lichaam en je mooie ICSI wonder!
Ja word echt helemaal gek van onzekerheid. Ik ga morgen een afspraak maken voor een vroege echo met 7 weken, op eigen kosten.
Vind het sowieso laat voor een 1e icsi echo! Je kan ook je onzekerheid uiten bij de fertiliteit hoor! Wellicht willen ze je echo wat vervroegen en is het gewoon verzekerd.