6 1/2 week zwanger en bruin(bloed)verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gh1983, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gh1983

gh1983 Lid

28 aug 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

ik ben nu ongeveer 6 1/2 week zwanger, mijn man en ik weten het nu 1 1/2 week en zijn helemaal happy, we zijn namelijk al bijna een jaar bezig.

nu heb ik sinds gister last van wat bruinbloed verlies en buikpijn, alleen zit de buikpijn echt heel erg laag.
    Nu las ik op internet dat het oud bloed kan zijn, maar nu dag 2 en nog steeds een beetje verlies en af en toe buikpijn.

iemand hier ervaring mee? moet ik me nu echt zorgen gaan maken?
    we hebben pas 17 februari afspraak bij de verloskundige.
    Maar ik denk dat ik straks tijdens telefonisch spreekuur toch maar even ga bellen.
    Ik wordt nu toch wel erg onzeker hierdoor.

2. Franou

Franou Lid

11 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, er was telkens niks aan de hand. Alleen als je heel felle buikpijn krijgt en echt stolsels verliest zou ik Me pas zorgen maken.
    maar begrijp je angst wel hoor!

3. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wil even inhaken op de stolsels. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb al vanaf 5 weken roze/bruine afscheiding gehad dat kwam en ging met de dagen. Nu afgelopen maandag flinke bloeding gehad met stolsels ik dacht dit is het einde. Hop naar de vk en.... een mooie echo gehad met kloppend hartje en de bloeding kwam niet uit de bm vandaan maar waarschijnlijk een vaatje in je bmm die gesprongen is. Dinsdag weer een echo gehad en alles was nog steed goed.

Ik wil hiermee zeggen dat een bloeding met stolsel helemaal geen slecht teken hoeft te hebben zolang het maar niet erger wordt. Het moet wel binnen een paar dagen minder gaan worden met uiteindelijk dat het weg is.

Ik hoop je hier een beetje gerust te hebben gesteld.

4. gh1983

gh1983 Lid

28 aug 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties,

net gebeld met de vk en volgens haar is het nu gewoon nog onschuldig. en is het oud bloed wat waarschijnlijk nog in de baarmoeder mond heeft gezeten.
    Het is nu nog te vroeg om een echo te laten maken, want als het nu wel goed zit kan het een paar dagen later alsnog mis gaan.

het is nu dus afwachten of het over gaat en niet veranderd in helderrood bloed.
    jouw bericht (kitty1981) heeft me ook wel wat gerust gesteld dank je :)

ik heb gelukkig vakantie deze week!

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Ik heb altijd geleerd: bruin bloed is oud bloed. En tja, krampen horen er ook bij, er gebeurt daar van alles!
    Bij mijn miskramen was het zo dat ik echt een paar dagen bruinverlies had, onafgebroken, wat overging in donkerrood en uiteindelijk helderrood. Zolang het bruin is, no worries! Heb ik deze zwangerschap ook even gehad, was innestelingsbloed.

Het blijft spannend hoe dan ook. Succes!

Groetjes Patricia

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Vriendin van mij had het,zij was er ook onzeker over en heeft gisteren met 7 weken een heel mooi kloppend hartje gezien!

7. gh1983

gh1983 Lid

28 aug 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    het bruine bloed was na de 2e dag helemaal verdwenen net als de buikpijn :)
    Voel me helemaal top afgezien van de bijbehorende kwaaltjes haha maar daar ben ik ook wel blij mee! vandaag 7 weekjes nog 2 weekjes dan voor de echo om ons kleine wondertje te bekijken!

Iedereen erg bedankt voor de reacties en de tips :)

xxx

Deel Deze Pagina