Hoi lieve dames, Momenteel ben ik in het buitenland op vakantie en ben ik 10 weken zwanger. Doordat ik wat buik krampen kreeg en bruine afscheiding had besloot ik om dit na te laten kijken gezien mijn achtergrond. De gynaecoloog zei dat alles goed zat behalve dat de baby te laag ligt. Hierom moet ik dus volledige bedrust nemen. Ik mag niet te veel trappen lopen , zware dingen tillen of sporten etc. Zou ik misschien jullie 10 weken echo fotos mogen zien ? Ben zo benieuwd hoe de baby dan wel erbij hoort te liggen. Alvast heel erg bedankt xx ( Ik zal straks mijn echo foto's uploaden lig momenteel nog op bed haha )
Gefeliciteerd!! Wat naar zeg. Ik zelf heb daar nog nooit van gehoord dat een baby te laag kan liggen dus geen ervaring er mee. Ben dan ook erg benieuwd na je echo foto's. Tot hoelang moetje bed rust houden dan? Toch niet tot aan het eind?? Sterkte. Dit is een foto met 8 weken. En de onderste is met 10 weken d8 ik.
Gefeliciteerd! Ik dacht dat ze met 10 weken niet zozeer meer te laag konden liggen. Mijn uk ligt bijna altijd onderin. Snap wel dat je daar onzeker van wordt.
hahahahaha je surprise ! wilde het dit keer echt voor mezelf houden en vond het zo leuk om te zien dat we weer beide zwanger zijn haha. dankjewel!!!
Minimaal tot 4 maanden. Maar moet nog even kijken wat de gynaecoloog in Nederland zegt hierover. Ik ga nu de foto's maken en uploaden. Bedankt ! xx
Wat een feest! Kom je dan ook bij “mijn” praatgroepje? Als t goed is eind maart uitgerekend dan toch! Wat ontzettend leuk voor je, tis je enorm gegund
dankjewel dames super lief! Helaas zijn mijn echo fotos niet zo duidelijk als die van jullie. De echo apparatuur hier is niet zo modern ofzo. Zie foto's. waar de pijl staat vertelde ze mij waar de baby hoort te liggen normaal gezien.
Prachtig kind! Heb je even getagd in het topic waar ik ook zit. Wat je echo betreft, ik zie niks raars of geks, en is het laag liggen geen vertaal fout van de arts misschien?
Ik hoop het ! Maar ze zei echt duidelijk dat t kind te laag lag en dat t niet goed is. Weet het zelf echt niét. Ik heb wel het hartje mogen horen en alles zag wat dat betreft goed uit