Spierpijn is dat ook een zwangerschapssymptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Engeltje05, 25 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje05

3 jun 2016
    32
    4
    8
    Rotterdam
    Dames,

Ik heb een vraagje. Ik heb Nu 1 Jaar geleden een miskraam gehad. En we hebben sindsdien nog steeds kinderwens. Nu moet ik eigenlijk over 3
    Dagen ongesteld worden. Maar heb al 2 dagen soort van spierpijn bij mijn boven benen. Heb dit nooit eigenlijk. En al 1 week menstratiegevoel heb ik normaal ook nooit alleen 2 dagen van te voren. En ben enormmm moee!! Dus ben eigenlijk benieuwd wie het ook misschien heeft meegemaakt.

Moet natuurlijk afwachten tot mijn menstratie maar misschien is er ook iemand die het ook heeft gehad😊.

2. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Ja! Had ik ook de eerste weken, bovenbenen en onderbuik soort van spierpijn.
    Ook wat onrustig in mijn hoofd. Daarna kwam helaas de misselijkheid en bekkenpijn.

Ik duim voor je!

3. Engeltje05

3 jun 2016
    32
    4
    8
    Rotterdam
    Ben echt benieuwd😳. Wil niet vroeg gaan teste dus wacht nog rustig 3 daagjes af. Maar die spierpijn of dat gevoel is zo raar en ben ook zooo moe! Misschien is het na 12 rondes deze keer raak.

4. Xivanka

Xivanka Actief lid

21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Vermoeidheid had ik ook, maar ik denk dat dat ook kan komen omdat het allemaal zo spannend is in het begin.
    Ik ben benieuwd

5. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Herkenbaar!
    Ik had het ook, meer een soort van onrustige benen. Ook zere borsten en een vieze smaak in mn mond.

Deel Deze Pagina