Kruidvat 2 voor 5 euro vraagje.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Knuf de Konijn, Dec 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Lieve meiden.

Voor het eerst sinds ik bezig ben met zwanger raken, nu bijna 4 jaar, heb ik een testje gedaan, dat natuurlijk wel eerder, maar voor het eerst heb ik een heeeeeeeeeel klein roze-achtige streep. Niet grijs iig.

Jaja, ik weet dat ik maandag beter weer een testje kan doen, en ga dat ook echt doen, maar ik kon mij niet inhouden. Ik had er nog 1 liggen en iedereen kent het gevoel wel.

Nu ben ik eens gaan googleen en lees dat de KV testen geen indrooglijnen mogen hebben, maar ik lees hierendaar wel dat ze er zijn.

Wat is nu waarheid??? .

Liefs Knuf.

PS, foto's zijn mij niet gelukt te maken.

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hallo

wanneer is je nod?
    ik heb 3 dagen voor nod bij mijn dochter getest en het resultaat was ook een licht streepje en werd met de dag duidelijker.ze is nu 1.5jaar.
    heb je ochtend urine gebruikt???

gr sabrina

3. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hoi Knuf de Konijn,

Bij mij begonnen ze ook zo en ik was zw helaas is dat weer op een mk uitgelopen , maar idd ik hoor hier ook verhalen van vage streepjes die toch vals waren. Dus er zit echt niet anders op om over 1 of 2 dagen weer een test te doen. Iig erg spannend voor je zeker als je al 4 jaar bezig bent.

Succes

4. Knuf de Konijn

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames bedankt voor de antwoorden,

Ik zit nu op mijn NOD. Nee, het was geen ochtendurine. Ik zat op mijn werk en werd misselijk, toen ik vrij was en ik liep naar buiten weer een vlaag. IIk kwam thuis en ben een test gaan doen in pure opwelling. Ik had er nog 1 liggen. Normaal test ik gelijk 's ochtends als ik een vermoeden heb, maar had dit totaal niet. Ook omdt ik krampen had gisteravond.

Zijn er meer meiden met een ervaring hiermee? Dat het een indrooglijntje was of toch positief?

Ach ik denk dat ik mijzelf gewoon gek maak.

5. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou ik heb net ook getest.......als ik 'm tegen het licht hou heb ik ook een streepje....niet net als de vorige ronde's dat ik er een streepje bij stond te kijken, maar ik zie ECHT een heeeeeel licht streepje
    Ik wordt er helemaal zenuwachtig van

6. Mijn eerste lijntjes kon ik ook alleen als ik de test schuin hield zien. En ze werden steeds donkerder.

En ze zeggen altijd, een streep is een streep hoe licht ook.
    Deze test beschouwde de mevr van moeders voor moeders ook als positief en is ook heel licht vind ik. [​IMG]

7. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    pfffff zal ik ook nog met een sensitest testen ( die is gevoeliger )? of wachten tot morgen?

8. Knuf de Konijn

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem gewoon in het licht. Schuin wel wat beter inderdaad.

Ik moet zeggen, mijn testje lijkt wel qua lichtheid wat op die van jou van MvM. Alleen is mijn streepje wat dunner.

9. Knuf de Konijn

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen, wacht even tot morgen meis. Of beter tot je NOD.

Ik weet het, ik heb niet echt recht van spreken, maar mag graag goed advies geven :p :D

10. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    als ik weer moet pissen ga ik er toch een sensitestje aan wagen...heb er toch zat liggen....jaaaaaa ik ben eigenwijs....maar ik wordt hier echt wel heel zenuwachtig van :D

11. Spannend meiden! Morgenochtend zou ik het weer eens proberen. Het beste is natuurlijk nog een dag te wachten, maar dat zal de meeste van ons niet lukken...

12. Knuf de Konijn

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen keuze, kan maandag pas weer naar de winkel gaan. Moet morgen op sinterklaas visite (koopzondag) en de winkels zijn hier nu allemaal al dicht. Haha. Ach geen bloed geeft moed denk ik nu maar. Haha.

Het ergste is, moet hem mijn man zo nog laten zien, kijken wat hij zeg

M80? Enenenenen???

13. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik moet nog niet pissen :D

14. Hahaha ga je toch nog een testje doen M80?

En knuf, mijn mannetje zag de streepjes die ik zag nooit! Zo frustrerend. Of misschien wilde hij mij geen valse hoop geven. Kan natuurlijk ook. Ben benieuwd wat je mannetje ervan zegt.

15. En? Alweer iemand getest?

16. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja....zie mijn andere topic hier
    vanmorgen een vele duidelijkere kv 2v5 test dan afgelopen zaterdag( in dat topic staat ook een foto ) maar CB digitaal geeft aan niet zwanger

17. Knuf de Konijn

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    M80. Duidelijk test, ik ga voor zo 1 :) Ik denk heus dat je zwanger bent.

Ik ga weer heel slecht doen, ik haal ze zo op. Ik doe vanavond 1 en morgenvroeg ook. Kijken wat ze zeggen....

18. Knuf de Konijn

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, een ezel stoot zich schijnbaar wel 2x aan dezelfde steen. Natuurlijk weer getest, en weer een heel dun en licht streepje, ik test morgenvroeg en dan zie ik het wel.

19. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    foto foto!!

20. Knuf de Konijn

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze geprobeerd op de foto te krijgen, maar dat lukt mij niet. Ook niet met macro stand of close-up. Sorry. Heb serieus 45 foto's geprobeerd te maken, mijn man verklaarde mij voor gek :D.

Share This Page