6*150 cc teveel?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Chica82, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Charlie kun je hem dan niet beter op de comfort gaan zetten ipv je andere voedingen.
    Mijn zoontje had enorm last van de dunnere voedingen en hoe ik ze ook aandikte.
    Nu met de NAN AR van Nestlé is hij zoooooo tevreden heerlijk gewoon:D

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

@Ons wondertje, heb hem al 2 weken lang comfort gegeven maar hij kreeg er diarree van en hele erge darmkrampen. Hij heeft gewoon gevoelige darmen denk ik, reageert ook op infacol en dat soort dingen.

Zit te denken aan Omneo vanwege de voorbewerkte eiwitten maar wil niet te snel en te vaak overstappen. Ga het nu even aankijken. Hij heeft ook Zantac van de huisarts.

Is dat duur die voeding van Nestle? waar koop je die?

Charlie

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei nee diarree is niet goed idd.
    In NL kost hij 16.50 voor 800 gram dan krijg je hem bij de apotheker.
    Het verschil met de nestle is dat er aardappelzetmeel in zit ipv jbpm(waar hij dan diarree van krijgt ) en de nestle is ha!
    omneo had ons zoontje nog veel last van met zijn reflux nog te dun.
    Het zou kunnen dat het in nl nu groeie start ar heet(ik woon net over de grens in be)
    Maar je vind hem ook op internet.
    Wij zijn 11 weken bezig geweest hiermee telkens een gillend kind.
    Bij zijn gastroscopie bleek de slokdarm helemaal aangetast:( terwijl hij zantac en motilium kreeg)
    En nu gaat het heel erg goed en drinkt weer goed.
    Kan het je echt aanbevelen, hij schijnt ook heel erg lekker te zijn voor hun:)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ok bedankt, zal er eens naar kijken. Ben volgende week toevallig bij de kinderarts, zullen het daar ook nog eens vragen. Ik moet zeggen dat het momenteel aardig meevalt met het spugen, het is meer dat hij s avonds overstroomt af en toe, mondjes vol melk en daarna dan kronkelen en krampen en vieze gezichten trekken. Maar denk dat dat dus nu geneutraliseerd wordt door de Zantac zeg maar...even afwachten dus.

Het blijft een gezoek en gepuzzel hè? je wil eigenlijk gewoon dat ze tegen je zeggen wat er aan de hand is..ha ha...en natuurlijk het beste voor ze...

Groetjes

Deel Deze Pagina