Ik had vandaag mijn 2e echo, vanwege het afnemen van symptomen en geen verdubbeling van hcg (met 5+2 weken 7280 en 6+1 27495). Omdat ik zwanger ben geworden via ivf weet ik precies mijn termijn. Het goede nieuws; de embryo is goed gegroeid en klopt precies met de termijn, het slechte nieuws er was nog geen hartslag... Volgens de verloskundige kan het 2 kanten opgaan. Wie heeft er nog meer een echo gehad bij 6+3 weken en had nog geen hartslag? Hoe liep dat af?
Hier was er geen hartje met 6.4,zwangerschap was met icsi tot stand gekomen, dus over termijn geen twijfel. Met 7.1 wel een prima kloppend hartje en embryo op juiste termijn, en bij de 10 weken echo was het hartje helaas gestopt, stopte met ongeveer 8,5. Ik zal voor jou duimen dat het goed mag gaan. Maar bij mij was de latere start dus geen goed teken.
Wat verdrietig Mya! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden! ja, mijn duimen draaien overuren, heel spannend en hoop zo dat er dinsdag wel een hartje te zien is die het blijft doen!
Lief van je, maar wij zijn inmiddels compleet. Na de miskraam, (verse poging) bleef de cryo wel plakken, en dat is nu mijn derde kindje geworden, inmiddels alweer 15 maanden. Tijd gaat zo snel. Gelukkig hoef je maar te wachten tot dinsdag, dat voelt nu heel lang denk ik, maar is al bijna. Hoop dat je laat weten hoe t verder gaat, ik duim iig voor je!
Ach jeetje, wat een onzekerheid. Bij mijn jongste zagen we bij een vroege echo met 6w2dgn (volgens eigen berekening) een leeg vruchtzakje. VK kwam met de meting op 5 weken (wat niet kon kloppen met mijn eisprong). Hoop al opgeven, VK eigenlijk ook al. Twee weken later weer een echo en toen wel een hartje en was de berekening weer gewoon kloppend met mijn eigen berekening (8 weken en 3 dagen toen gemeten). Ik ga voor je duimen. Hopelijk dinsdag een mooie echo!
Het hartje klopt al wel als het goed gaat maar het is mogelijk dat het nog niet zichtbaar is op de echo. Ik kreeg die waarschuwing van de gyn toen ik met 6+0 echo (achteraf 5+6 zelfs )omdat het allemaal zo miniscuul is nog. De dooierzak was ook niet zichtbaar te krijgen toen. Terwijl die er wel was. Hartje was wel zichtbaar overigens maar dooierzak op geen enkele positie gevonden. Embryo werd maar gemeten op 2.1 mm en zelfs de computer gaf streepjes ipv termijn: was te klein (maar goed, gyn zei ook dat ze niet kon zien wat bovenkant of zijkant was. T was een stip... )
Wat moeten jullie in spanning hebben gezeten! Is het uiteindelijk wel goed gekomen? Bij mij was bij 5+4 de dooierzak al mooi zichtbaar en klopt de grote van het embryo met de termijn. Toch blijf ik hopen dat er dinsdag wel een hartje en hartslag te zien is.
Ik had dit bij 7 weken, vruchtje zat ongeveer op een termijn van 5 weken zonder hartactie. Toen ik de week erna moest terug komen, klopte alles kwa termijn, en ook het hartje! Zelfs de verloskundige die zich had voorbereid op een 'slecht-nieuws-gesprek' stond met haar ogen te knipperen. Nu een gezonde zoon van alweer 15 maanden. Heel veel sterkte in deze slopende wachttijd!
Ik had mijn eerste echo met 7+1 weken (wel alleen ovulatietesten gebruikt). Toen was er een vruchtje te zien van 6 weken met traag kloppend hartje. Vk zei toen ook kan 2 kanten op gaan. Week erna weer een echo en toen was het hartje helaas gestopt met kloppen... Hopelijk heb jij morgen een goede echo ❤ Die onzekerheid is slopend...