Hulp gevraagd bij echo!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Butterfly82, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly82

20 dec 2012
    14
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb vorige week een echo gehad bij 16+4. Zie onderstaande foto's. Is er iemand die hierop een geslacht ziet? Ik hoor graag van jullie! tnx

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier is helaas geen geslacht op te zien.

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nee toch, je ziet tot aan de onderrug of niet?! Heb je geen andere echo's?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Daar heb je echt een pottyshot voor nodig en geen zijaanzicht.

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hoezo? Kunnen jullie niet aan het hoofdje zien wat het is??

*proest* :D

Je hebt idd een echo nodig waarop we de onderkant zien..

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Er bestaat serieus zoiets als de skull-theory :p
    Maar ik heb geen flauw idee.

7. Dre79

Dre79 Lid

1 dec 2010
    55
    3
    8
    NULL
    NULL
    Wil je het wel weten dan? Kon de echoscopiste het niet vertellen? Op foto wat mij betreft duidelijk te zien.

8. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik herken ook duidelijk iets, ik zie een jongen, zie precies tzelfde als ik zelf te zien kreeg bij m'n geslachtsbepalende echo. En dat was ook via zij aanzicht, geen pottyshot.

Jammer dat ik op m'n iPhone zit anders had ik het even kunnen omcirkelen en dan met die van mij er naast.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

waar zien jullie dat dan?

10. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb geprobeerd er wat van te maken. Ik heb het met rood omcirkelt, op mijn echo is het in het wit omcirkelt. Denk wel dat je er even op moet klikken want het zijn een beetje kleine fotos. Het is niet precies hetzelfde, er zit ook verschil in echo, maar ik zie wel dezelfde dingetjes ;) Ik ben natuurlijk geen pro maar denk duidelijk een jongen te zien, ben benieuwd of het ook echt een jongetje is.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lijkt eerder een navelstreng ?? Hoort het piemeltje niet lager te zitten hihihi

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb geen idee, volgens mij zit de navelstreng er een beetje achter. Ik vond bij die van mij het piemeltje ook niet op de goeie plek zitten in eerste instantie haha

Maar nogmaals, ik ben geen vk, ik denk een piemeltje te zien maar het kan net zo goed iets totaal anders zijn. Daarom ben ik wel benieuwd wat het nou uiteindelijk is ;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha idd....

Nou ts niet meer foto's?

14. Butterfly82

20 dec 2012
    14
    0
    0
    Dank je wel allemaal. Dit zijn de enige twee foto's die ik heb meegekregen. Voel me trouwens behoorlijk opgelicht..... Ik mocht 50,- afrekenen en kreeg dus deze twee foto's en de echodame denkt dat het een jongetje is, maar dat weet ze dus niet zeker.....

Vriendin van me is ongeveer even ver als ik en we hadden voor dezelde dag een afspraak gemaakt. Haar foto heb ik hier geplaatst : Grote potty shot topic. Maar ja, of die klopt?????? Het kan inderdaad een jongetje zijn, geen idee dus.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar je ging voor het geslacht?

16. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja dat vraag ik mij dus ook af, was het een geslachstbepaling?
    Ik moest ook 50 euro afrekenen maar kreeg een extra lange echo want hij lag er de hele tijd niet goed voor en kreeg een dvd met 25 foto's en nog een aantal foto's uitgedraaid.

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

50 euro voor deze 2 foto's? :$
    dat van je vriendin is overduidelijk, kijk maar naar mijn reactie erop in het pottyshottopic(mooi scrabblewoord :D)

Deel Deze Pagina