wat moet ik ermee

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Ann77, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dl is 4 mnd en wat meer jengelig, slaapt overdag korter en drinkt onrustig, ook veel gasvorming.. ik denk, sprongetje, plasluiers zijn goed, 1 x p wk ontlasting .schoonmoeder denkt darmen, of ik niet iets verkeerd heb gegeten waar kleine last van heeft en of ik niet beter met hapjes kan beginnen..... wat moet ik zeggen en toch respectvol te blijven. Ik denk echt niet dat ze krampen heeft... of zie ik iets over hoofd?zij vindt me vast een slechte moeder als ik mijn dochter met pijn laat lopen...

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Welkom in de beruchte 4 maanden sprong. Was hier echt extreem, overdag heel veel huilen en 's nachts heel onrustig slapen. Ze ontwikkelen zich en hebben daarnaast ook een flinke groeispurt dus drinken even volgens een ander "schema" omdat ze tijdelijk andere behoeftes hebben. Gewoon aan toegeven, dan gaat het het snelst weer voorbij. Dit is heel normaal en bijna elke baby heeft met 4 maanden even zo'n dipje.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.819
    5.954
    113
    Vrouw
    Ja lastig he....proberen uit te leggen dat deze fase weer voorbij gaat? En dat dit soort dingen ook hoort bij het eerste jaar,waarin er zoooveel gebeurd met een baby...borstvoeding heeft er verder niet per se iets mee te maken

Blijkbaar vergeet men toch sommige dingen als ze lang geleden zijn..

En wat betreft bijvoeding: laat haar maar een reden geven waarom je WEL eerder zou beginnen!

4. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Hier ook net zo'n periode gehad, gelukkig gaat het nu weer wat beter. Al wil ze s nachts nog steeds niet meer de hele tijd in haar eigen bed liggen. Even volhouden dus, het gaat weer over :) !

Deel Deze Pagina