6+5 maar geen kloppend hartje ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jujaja, 23 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    Hi allemaal !
    Ik ben nieuw hier en hopelijk komt dit berichtje op de juiste plek. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een inwendige echo (gisteren uitwendig door verloskundige niets kunnen zien) en ze zagen een vruchtje ongeveer 4 mm, en dooierzak , alleen geen hart actie :( ze gaf aan dat ik iets meer dan 6 weken zwanger zou zijn. Mijn berekening zou iets meer dan 7,5 week moeten zijn.

    nu moet ik volgende week terug komen om te kijken of het gegroeid is en het hartje klopt. Echter heeft de verloskundige al aangegeven dat de kans eigenlijk enorm groot is dat het al niet meer leeft en we er dus ook vanuit moeten gaan dat het mis gaat..

    Ik ben door dit gesprek erg ongerust en hoop dat er meer mensen zijn die soortgelijke berichten hebben meegemaakt , en hoe dit dan verlopen is.
    Liefs !
     
  2. Rowena25

    Rowena25 Fanatiek lid

    23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is niet wat je wilt horen :( Helaas is dit bij mij nooit goed afgelopen..

    Heb je ovu testen gebruikt of getempt? Want anders kan het misschien zijn dat ben je minder ver bent dan je denkt ?
     
  3. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw

    Ja ovulatie testen gebruikt maar volgens de gynaecoloog kan dat alsnog een vertekend beeld geven , zo lastig om nu een week te wachten .. al die onzekerheid
     
  4. Rowena25

    Rowena25 Fanatiek lid

    23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Dat kan zeker, hopelijk heb je volgende week een mooi kloppend hartje, ik duim voor je ❤
     
    Jujaja vindt dit leuk.
  5. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    dankjewel ❤️
     
  6. LSL

    LSL Bekend lid

    6 nov 2020
    511
    470
    63
    Vrouw
    Ach jee :( niet wat je hoopt te horen bij je eerste echo meid, wat naar.

    Bij mij was dit helaas ook slecht nieuws.. maar ik hoop bij jou dat er gewoon een misberekening is en het volgende week goed blijkt te zitten! Ik duim!
     
    Jujaja vindt dit leuk.
  7. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    bedankt
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer was je ovulatietest positief en wanneer had je een eerste positieve zwangerschapstest?
    En kan je een foto plaatsen van die test?
     
  9. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    zeker 14 EN 15 juni ovulatietest mega positief , 16 juni heel zwak positief
    Zwangerschapstest 27 juni (als het goed is zit de foto erbij )
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Oef, dan had je idd al zeker 7 weken moeten zijn en ziet het er niet goed uit ben ik bang :(
     
  11. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    nee daar hebben wij ons ook al op ingesteld inderdaad :( en dan duurt wachten tot volgende week erg lang
     
  12. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Bij mijn tweede dochter zagen ze op de echo geen hart activiteit maar enkel een dooierzakje?
    De gynaecoloog gaf toen aan dat ik ervanuit moest gaan dat het mis zou kunnen gaan. Ze is nu 12 jaar. Ik duim voor je en hoop dat het goed blijft gaan
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  13. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    helaas vorige week te horen gekregen dat het niet goed is , en het al 4 weken dood is. Helaas tot nu toe geen enkel bloedverlies maar toch willen ze nog 2 weken wachten voor ik medicijnen mag. De 2 ergste weken ooit ben ik bang
     
  14. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Wauw alsof je zelf niks meer te zeggen hebt over je eigen lijf. Als er nog hoop is dan snap ik afwachten nog maar dit snap ik echt niet. Heeeel veel sterkte
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  15. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Woooow 2 weken ook. Wat erg. :cry:
    Ik snap dat ze 1 week zeggen, want soms laat je lijf het los wanneer je beseft dat het niets meer wordt. Dat geloof ik graag.

    Maar zou je binnen paar dagen eens durven bellen om te kijken of het niet eerder kan? Na zoveel weken moet dat toch wel kunnen?

    Veel sterkte.
     
  16. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    nou precies dat dachten wij ook , 13 augustus hebben we een afspraak , hopen dat ze dan ook medicatie mee geven
     
  17. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    Hefan
    Bedankt ! Inmiddels zijn we maar gewoon op vakantie gegaan , waarbij de verloskundige erop stond dat we niet mochten gaan maar we wilde ook niet nog thuis wachten als er toch niets uit komt , zo wel dan heb ik alle benodigde spullen mee. 13 augustus afspraak bij gynaecoloog in de hoop dat ze me direct een oplossing bieden
     
    Emotions vindt dit leuk.
  18. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik vind dat die vk zich best veel opdringt eigenlijk. Wat is dit.

    Lekker op reis gaan inderdaad! Hopelijk kun je wat genieten en je gedachtes op een rij zetten.
     
  19. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    Ja vond ik ook al , vandaar dat we gewoon gegaan zijn hahaha. Als dit allemaal achter de rug is en we willen het weer proberen dan misschien toch maar een andere verloskundige zoeken, voelt nu niet echt fijn meer heel eerlijk gezegd. Of is dit raar ?
     
  20. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Nee hoor. Zeker doen waar jij je fijn bij voelt. Want als je dan eens onzeker zal zijn dan ga je misschien niet durven bellen of ga je niet gerustgesteld worden door zo iemand. Dus zeker een goede zoeken, ofja, een menselijkere dan.
     
    Vero0504 en Jujaja vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina