6+5 maar geen kloppend hartje ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jujaja, 23 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Wat verdrietig! Ik hoop dat je ondanks alles nog wel van je vakantie kunt genieten. Heel veel sterkte
     
  2. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    Heel erg bedankt !
     
  3. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor je berichtjes, ik ga dat inderdaad doen je hebt helemaal gelijk , dan ga ik inderdaad niet snel meer bellen denk ik als er iets is
     
    Emotions vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Sterkte!

    En groot gelijk dat een andere vk zoekt de volgende keer. Ik ben ook gewisseld nadat ik mij niet gehoord en veilig voelde bij de vk
     
    Jujaja vindt dit leuk.
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Gewoon een ander zoeken, die relatie is geschonden niet meer aan beginnen, echt niet. Je moet blind op ze kunnen varen en vertrouwen, als dat geschaad is echt niet meer doen.

    Heb ik ook met de vk die ons bij dochter begeleidde, iets andere gradatie aan issues allicht.

    Bij ons ligt rondom de bevalling het vertrouwen in de hele beroepsgroep aan diggelen. Verschil is, die we nu hebben accepteert dat en respecteert dat. Ze zijn ontzettend kundig, lief, warm en betrokken maar dát moment doen we ff anders.
     
    Jujaja vindt dit leuk.
  6. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Ten eerste veel sterkte!
    Wat een rare gang van zaken zeg!
    Bij mij is het 2x misgegaan en ook pas met echo ontdekt en werd meteen zsm laten doorgestuurd naar het ziekenhuis en bij de bevestiging dat het niet goed was kreeg ik meteen de optie om pillen te krijgen of curretage.
    Belachelijk dat je 2 weken moet wachten!
     
  7. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    Pff ja echt hè , ze wilde zelfs 4 weken wachten minimaal maar nu met moeite toch een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt , en wel met de note: hopen dat ze al wat doen gezien het nog geen 4 weken geleden is
     
  8. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Werkelijk waar belachelijk! Afgezien van het verdriet wil je toch graag afsluiten?
    Klinkt misschien een beetje raar maar je moet toch ook werken?
    Ik heb toen mijn werk ingelicht en heb gezegd dat ik er niet aan moest denken dat de miskraam zou gaan beginnen terwijl ik aan het werk was en dan nog 30 min in de auto naar huis.
    Dus de ziektewet in gegaan maar wel zsm de pillen gebruikt.
    Toen dat achter de rug was ben ik na een paar dagen weer begonnen.
    Veel sterkte!
     
  9. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Heel raar! Bij mij was het vruchtje al rond de 4 en halve week gestopt. Had met 7.4 een legen vruchtzak. Ik mocht nog 2 weken afwachten maar mocht er ook voor kiezen om naar de gyn doorgestuurd te worden. Dag over nagedacht en kreeg steeds meer gevoel van ‘het moet eruit’. Heb verloskundige gebeld en had eerst volgende werkdag al afspraak met de gyn.
    Hopelijk kan je wel lekker genieten van je vakantie! Veel plezier maar ook veel sterkte!
     
  10. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    ja precies dat heb ik dus ook, nu toevallig vakantie maar echt genieten van de vakantie lukt ook niet. Wilde er inderdaad zo snel mogelijk klaar mee zijn ja
     
  11. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    Ja
    ja precies dat gevoel heb ik dus nu ook , dat het ‘eruit moet’ voor mijn gevoel voor ik pas verder kan met iets. Het was een enorme droom om zwanger te zijn , die nu een beetje veranderd is in een hel, waardoor ik erg bang ben dat de eerstvolgende keer dat ik zwanger ben ik gewoon helemaal niet meer kan genieten
     
  12. Jujaja

    Jujaja Lid

    23 jul 2021
    16
    4
    3
    Vrouw
    Hi allemaal,
    Even een update :
    Vrijdag naar de gynaecoloog geweest , 1 tablet moeten slikken , 24 u later zaterdag half 4 de cytotec ingebracht en eigenlijk 2 uur later na wat opbouwende krampen echt al veel pijn en stolsels + (wij denken) het vruchtje verloren. Hierna minder pijn , en minder bloed. Dus hopelijk is alles eruit ! Over 2 weken een controle echo. Duimen dat we daarna snel weer kunnen proberen ! Bedankt allemaal voor jullie steun/ tips / reacties !
     
    Lies1611 en Emotions vinden dit leuk.
  13. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Met de afnemede krampen en afnemend bloed lijkt het inderdaad alsof alles weg is. Veel succes met je echo!
     
    Jujaja vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina