6.5 of 7 weken echo laten maken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by HabibiAna, Aug 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Hoi,

Zou het veel verschillen? Het hartje zou met 6 weken al moeten kloppen toch? Ik zit te twijfelen. Het komt mij beter uit om a.s ma te gaan dan ben ik 6.5, maar kan ook een afspraak maken op de vrydag en dan ben ik 7weken. ;)

2. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik zou dan vrijdag gaan. Het vergt iets meer geduld maar als je ietsjes minder ver ben dan je denkt, dan hoor je misschien net nog geen hartje. Ben je teleurgesteld of maak je je druk terwijl dat misschien nog helemaal niet nodig is!

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Ik zou dan ook kiezen voor 7 weken, tenzij je zeker weet hoever je bent..

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zeker de vrijdag kiezen. Ik ben in de verleiding gekomen eerder te gaan en zit nu dus 2 weken in spannende afwachting en dat is echt killing!

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik zou ook vrijdag kiezen. Met 6,5 is er net iets minder te zien. En als je een late innesteling hebt gehad, klopt het hartje misschien net niet. En zit je alsnog in de zorgen tot de termijn echo bij 10-12 weken ;)

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Goedemorgen dames,

Ik ben gister geweest...ben 6 weken en er was al wel wat te zien...omdat ik in de mmm zit mag ik volgende week donderdag weer en 9 sept weer.
    Aan de ene kant is dat heel fijn aan de andere kant hoe lang je ook moet wachten je zit altijd in spanning :D
    Ik in ieder geval wel hahahaha...
    Volg je volg meid dan komt het vast allemaal goed!!

Heel veel plezier meiden met de echootjes en geniet ervan!!!

Heb wel echt rust nu ik het gezien heb en dat de gyn aangaf dat ik genoeg HCG aanmaak over de 7000 en dat de baarmoeder en dooierzak al goed te zien waren....ben alleen heel stom vergeten de fotootjes te vragen....nou ja dan maar volgende week :D
    Gaat zoveel door je heen..geweldig!!

Hoe is t hier met de kwaaltjes??
    Zitten toch allemaal rond dezelfde periode...erg leuk!!

Liefs Pien

7. Bri

Bri Niet meer actief

Is er ook een specifieke reden dat je al zo vroeg een echo krijgt?
    Ik zou wat later gaan, maar goed ik kreeg beide keren de eerste echo met 10 weken. Mooi beeld, duidelijk kindje, geen twijfels over of het wel goed ging allemaal.

Persoonlijk vond ik het niet nodig om eerder te gaan; het beïnvloedt op geen enkele manier de kans dat het goed gaat, en ik ben gelukkig niet zo'n stresskip dat ik ten onder ging aan de spanning van het afwachten.
    Mijn zwangerschappen zijn op natuurlijke wijze tot stand komen, dus geen MMM-verhalen. Misschien dat dat scheelt, voor het gevoel van spanning dat je krijgt van afwachten wat er gebeurt.

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ik heb een onregelmatige cyclus en dit is om de duur van de zwangerschap vast te stellen. Ook heb ik een aantal dagen bruinverlies gehad.

Ik heb de echo nu op vrydag staan en hoop dat alles goed is en dat ik wat meer duidelijkheid krijg.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je! Als er grote onduidelijkheid is over de termijn, is het wel verstandig om wat vroeger te gaan...

10. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    Hier krijg je tegenwoordig ook standaar bij 7, 10 en 13 weken een echo

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heb net met 7.2 een echo gehad.. Een bruine boon is er niets bij:D maar het hartje klopt nu mooi en regelmatig en dat vond ik wel prettig.

12. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    #12 HabibiAna, Aug 25, 2011
    Last edited: Aug 25, 2011
    @moontje, gefeliciteerd met dat goede nieuws!
    Ik heb vandaag trouwens myn intake by de vk gehad, vnd het zelf wel vroeg maar zij niet. Heb ook gelijk bloed geprikt. En jullie?

Share This Page