met 22 weken 3d echo wat te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Biancamv2, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,

ik laat morgen een 3d echo maken van ons meisje.
    Kan je dan al wat zien?

Mijn placenta ligt vooraan dus werd mij aangeraden om niet te wachten tot 25 weken omdat ze dan verstopt kon zitten met haar gezichtje bij de placenta,

zijn er nog meer moeders die bij 22 weken een 3d echo hebben laten maken en was het mooi om te zien?

groetjes Bianca

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb zelf geen ervaring maar heb je al gegoogled? Dan zie je veel voorbeelden en Youtube filmpjes.

Ik ga zelf deze zaterdag met 27w2d, en was bang dat dat al te vroeg was. Dat was prima zeiden ze bij het bureau, omdat het anders weer te groot is. 22 weken zal dus niet slecht zijn. Heb er zelf wel een gehad voor het geslacht met 17 weken, die was wel mooi duidelijk meer har kindje was nog wel heel magertjes ;).

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb met 21,5 dgn ook een 3-d echo gehad. Weleenswaar geen leuke reden (moet om medische redenen om de 2 weken een GUO), maar de beelden waren wel erg mooi. Je kan het gezichtje etc. al goed zien. Al moet ik wel zeggen dat ik het nog wel een dun wezentje vond :). Al met al wel prachtige beelden, dus ik zou zeggen geniet!

4. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoihoi

ik heb een 3d echo gehad met 23 weken en ik vond dat ik het wel goed kon zien ik heb trouwens ook de placenta aan de voorkant.. maar die mevrouw van het echobureau zei wel dat dat met iedereen heel verschillend is en dat het soms inderdaad wel eens te vroeg kan zijn.. dus beetje een gok die je moet nemen.. maar in ieder geval veel plezier ;) en hoop dat jou kleine meisje goed in beeld wil komen!

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik heb er een met 28w gehad en het beeld was echt heel mooi, en als de beeb mee werkt kun je heel mooi het gezichtje, handjes en voetjes zien.
    Dankzij de 3D echo kun je al een idee krijgen hoe ze er bij de geboorte uit gaat zien, echt gaaf!

6. alexandramarina

12 okt 2010
    38
    0
    6
    Vrouw
    MBB'er in de screening
    Zwolle
    Ik heb de 3D echo laten maken met 23w6d en dat vond zij eigenlijk wat aan de vroege kant (26-30 weken wordt aanbevolen). Ik heb mijn placenta ook aan de buikzijde liggen dus het hoofdje (plus armpje wat in beeld lag) was nog net mooi af te beelden. Ik denk dat je het gewoon moet doen, het kindje past in ieder geval nog mooi in beeld en zal alleen wat kleiner worden afgebeeld. En het is natuurlijk altijd afwachten hoe fotogeniek het kindje er bij ligt, ongeacht hoe ver je bent.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier met 21+6 een 3d echo gehad.
    Gezichtje en zo was goed te zien.

Het was wel een medische echo en mijn placenta ligt achter.

8. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hier 3d echo gehad met 25w ver.Helaas begraven in de placenta en idd geen beeld kunnen krijgen.Alle vruchwater zat nij zijn voeten.Placenta lag voor.
    Terug gegaan op 28-29 en 30 weken ver en helaas is de 3d echo alle 4 de keren mislukt.Deze keer laat ik het niet meer doen want nu ligt weer de placenta voor.
    En met de 18w geslachtsecho zagen we weer dat onze meid ook zich begraaft in de placenta.

Succe sen ik hoop voor je dat eht is gelukt

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,
    bedankt voor de reacties.

Helaas wilde onze meisje niet meewerken,ze draaide zich om toen de 3d werd aangezet :(

Ze ging met haar kont naar de echo toe liggen en haar gezichtje naar mijn rug,net of ze wilde zeggen van ik hou het nog even geheim hoe ik eruit ziet haha.

Over 2 weken moet ik weer terug komen dan krijg ik een nieuwe kans voor de 3d echo,hopelijk wilt ze dan wel meewerken ;)

10. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik ga hier ga rond 18 weken, maar het is eerder om het geslacht te kunne zien dan het gezichtje, ik wil nog een beetje bij de bevalling een verrassing hebben

Deel Deze Pagina