Ik snap dat bovenstaande vraag deels afhankelijk is van hoe veel weken je zwanger was, maar ik zou toch graag een idee krijgen, omdat ik er nogal tegenop zie. Ik ben nu 7 weken zwanger, maar op de echo is een vruchtje van 6 weken te zien. Het hartje klopte 2 dagen geleden nog wel, maar niet al te enthousiast. De vruchtzak zag er rommelig en troebel uit en had een rare vorm. Hij was niet eens op te meten. Ze geven ons nog een kleine kans, maar we moeten rekening houden met een miskraam. Ik had daar geloof ik even op door moeten vragen... Dit was onze 5e IUI en als het echt mis gaat willen we zo snel mogelijk weer verder met de behandeling. Maar ik heb begrepen dat dat niet gelijk mag. Eerst moet je 1 gewone menstruatie hebben gehad. Dus vraag ik me af: verlies je eerst de vrucht en krijg je daarna pas een menstruatie (die hoort bij de miskraam)? Of komt alles er gewoon in 1 keer uit. Mag ik dan de menstruatie daarna weer beginnen met spuiten (puregon) of pas de maand daar weer op volgend. Ik zou het zo balen vinden als het echt zoveel tijdverlies zou geven... Graag zou ik ook weten hoeveel pijn/bloedverlies ik kan verwachten.
Een miskraam is per persoon en per keer anders. Ik zelf kreeg lichte krampjes en begon toen bloed te verliezen. Niet heel veel, menstruatie is erger. Ik heb ook geen stolsels verloren. Een paar dagen later een controle echo gehad en toen was alles "schoon". Wij mochten wel meteen verder van onze vk, maar het zkh raadde aan om een menstruatie af te wachten. Te rest kan ik je geen antwoord op geven, want daar heb ik geen ervaring mee. Sterkte! Liefs Wendy
ik heb het vruchtje me 9,5 week verloren! ik kreeg lichte ween,kon niet meer op mn benen staan(was op mn werk) ging naar huis,,ik voelde dat er iets uit mn vagina moest komen ,een soort gevoel alsof je tanpon eruit komt,,,ik plassen ,ik veegde af en toen lag het vruchtje op mn papier,,, best groot al zeg ik het zelf,,vliesje eromheen enz,, heel naar,,,daarna ben ik 6 dgn flink ongi geweest, ik wens je alle sterkte toe meid,, het is niet niks!!!!
Ik kreeg hele erge buikpijn.. Net zoiets als je ongesteld moet worden maar dan veel erger!!! Veel krampen. Ik heb toen 2 uur op de wc gezeten. Verloor meteen bloed, en er kwam een soort stolsel uit. Ik had heel erg het gevoel dat ik kracht moest zetten. En bij mij liep het er uit alle gaten tegelijk uit (sorry). Werd ook misselijk. Daarna naar de gyn geweest. Kreeg ik een echo of alles weg was. Daar was te zien dat er bloed in mijn buikholte zat via de eileiders naar buiten gekomen. Daar ben ik nog wel even ziek van geweest. Het bloeden (menstruatie) bleef na de miskraam nog 6 dagen aanhouden. Ik heb geen ervaring met IUI. Dus daar kan ik helaas geen antwoord op geven.. Heel veel sterkte ermee. En ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een wondertje die je dan ook na 9 maanden lekker in je armen kunt sluiten. Liefs