6,5 week miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zia86, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden ik wil toch nog even hier mijn verhaal kwijt.

Eergister avond een klein beejte oud bleod verlies en toen wist ik het eigenlijk al dat het niet goed zat. Mijn borsten waren ook niet meer gevoelig. Gister ochtend rood bloed verlies en de vk gebeld. Die vertelde mij dat dit een miskraam werdt. Ik had stolsoltjes in mijn bloed en rond 13.00 uur kreeg ik een beetje buik krampen en die zijn toen alleen maar heviger geworden. In de avond vanaf 17.00 uur om de 3 kwartier hevige steken in mijn buik en toen gingen ze weer weg. Om 10.00 uur in de avond een beetje grieperig gevoel er bij warm/koud rillingen en veel bloedverlies nog steeds. Om 00.00 uur voelde ik mijn baarmoeder echt rommelen en voelde een soort "plop" in mijn buik ik wist op dat moment het komt er uit! Misschien een beetje raar maar ben in het bad gaan zitten en heb een beejte geperst. Toen voelde ik het vruchtje er echt uit vloepen. Ik heb het bekeken en in een bakkie gedaan en samen met mijn man begraven. Zag er raar uit wel een beetje herkenbaar al een mensje maar meer als een hoopje cellen van ongeveer 4 a 5 centimeter. Ik heb er heel veel verdriet van maar ik ben blij dat wij er zo afscheid van konden nemen. Nu heb ik nog steeds veel bloedverlies en als ik de trap alleen al op loop dat doet mijn buik veel pijn. Als of er iemand met een mes in heeft gestoken. Ook heb ik nu veel last van de hormonen die in 1 keer drastisch naar beneden daald. Dinsdag mag ik gelukkig naar de vk voor een echo om te kijken of alles schoon in. Ik ben erg verdietig maar ben blij dat mijn lichaam optijd heeft aangegeven dat het niet goed was en gelijk afgestoten heeft. Ik kon het niet verdragen om het door de wc heen te spoelen, dit ging echt tegen mijn gevoel in. Vandaar dat we het hebben begaven onder mijn lievelings plant de lavendel. Dit geeft een goed gevoel heb echt afscheid genomen. Nu hoop ik dat het bloeden en de pijn snel overgaan en dat ik het een goed plekje kan geven, maar vergeten zal ik nooit! Ik heb vandaag een bedeltje van een ster gekocht en aan mijn pandora armbamd gedaan. Een soort van herdenking. Gelukkig kan ik er met mijn man goed over praten, dit doen we veel. Verder neem ik veel rust en schakel ik me zelf uit voor maandag en dinsdag voor me werk. Ook hoop ik met dit verhaal andere meiden te kunnen helpen. Mijn tip is echt praat er over en stop het niet weg. En dat ik het ook echt heb gezien geeft mijn een goed gevoel en een kans om echt goed afscheid te kunnen nemen. Neem de tijd voor je zelf.

Liefs, Anoek

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Lieve Anoek,
    ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd!
    Ikzelf heb een miskraam gehad tussen de 5 en de 6 weken, maar nooit echt wat verloren..
    Het was dus al héél vroeg verkeerd gegaan waardoor het nog niet eens een klompje cellen was.
    Ik heb dit toen als prettig ervaren omdat ik zo ook niks "kwijt" was geraakt.
    Maar nu heb ik juist een ander gevoel, ik heb dus ook nooit echt afscheid kunnen nemen en dat heb jij gelukkig wel.
    Ik vind je erg sterk doordat je nu al denkt dat je lichaam het goed heeft gedaan, dat het kindje dus waarschijnlijk niet goed was.
    *DIKKE KNUF*

3. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Hai Anouk,

Ook ik heb twee weken geleden een miskraam gehad! en ik was net zoals jij verschrikkelijk verdrietig.
    Nu kijk ik weer naar de toekomst! en hoop ik zoveel om binnenkort een mooi kindje te begroeten,

Ik wens je heel veel sterkte, lekker janken wanneer je dat wilt! en erover praten!

dikke knuf
    Monique

4. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar. Ik heb in januari dit jaar een miskraam gehad.
    Ben het ook verloren en inderdaad zo'n 4 cm. Echt een klompje..
    Ik dacht meteen het is beter zo want het is blijkbaar niet goed geweest.
    Maar een aantal weken later heb ik toch de klap gekregen.
    Dat je al zo kunt houden van iets wat je nooit hebt gezien.

Heel veel sterkte en je mag altijd even een berichtje sturen als je daar behoefte aan hebt.

Liefs

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Allereerst heel veel sterkte Anoek. Het is niet leuk!

Ik ben vanaf zondagavond al aan het bloeden en het houdt niet op. Elke x als je naar de wc moet word je ermee geconfronteerd.
    Ik ben nog niks verloren wat lijkt op een vruchtje, maar het zou kunnen dat ik het niet gemerkt heb tijdens wc bezoek, ik zou morgen 8 weken zijn. Ik heb ook veel pijn, vooral lage rugpijn. Ook flink duizelig en misselijk.

Morgen moet ik voor een echo, alhoewel ik er nu nog ff niet aan moet denken dat er iets inwendigs in moet, vind ik het aan de andere kant prettig om het officieel te weten.

Liefs, Anouk

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nou de uitkomst van de echo was zoals verwacht, geen hartritme meer te zien.
    Het is nu alleen afwachten tot de vrucht afgestoten wordt, waarschijnlijk word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. Maar ik hoop dat het dit weekend nog uit zichzelf gebeurd.

Wens iedereen sterkte hier ook!

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden bedankt voor jullie reacties, het gaat goed met me en ga voor de volgende ronde. Jeetje Anouk wat erg zeg. Ik hoop dat het vruchtje zich nog zelf loslaat en dat je het een beetje kan verwerken en het een plekje te kunnen geven. Praat veel, heeft bij mij geholpen en nog steeds. Ik heb 4 dagen gebloed en de 5 e dag een heel klein beetje oud bloed nu al 2 dagen niks. succes en heel veel sterkte.

8. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi lieve manoe!

wat erg meid, ik las het via nod feb. Ik vind het ontzettend knap van je dat je het op deze manier bekijkt!

Ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat je weer snel alles kan oppikken en kan gaan uitkijken naar je nieuwe kindje.

dikke dikke knuffel, Dicky

Deel Deze Pagina