Zeurende rugpijn heb ik al bijna 1 week last, wat helpt er om de pijn te verminderen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel24, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb al bijna 1 week last van zeurende rugpijn ( krijg pijn steken en word lichter en gaat zo door) en altijd op dezelfde plek in het midden van mijn rug meestal.

Hoe lang gaat dit nog zo duren want ik kan er echt niet meer van slapen, ik heb het aan de gynocoloog gevraagt ze heeft gezegt dat het laatste loodjes zijn en erbij hoort...

Zijn hier meiden van 38 weken zwanger en ook dezelfde klacht hebben, wat helpt er om de pijn te verminderen kunnen jullie tips geven?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een warme douche? kruik, kersenpittenzak, masseren door partner? Rustig aan doen, goed om je houding denken.....euh...iets vergeten?

Succes met de laatste weekjes.

Elmo

3. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Niets meer aan toe te voegen!

Heel veel sterkkte met de laatste loodjes.

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ik heb er ook last van en je kunt er inderdaad weinig aan doen, helaas... Proberen de laatste weken door te bikkelen ben ik bang.

Sterkte

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Wat ik deed was me elke avond lekker door mijn vriend laten masseren, dat hielp bij mij wel redelijk.
    En je kan het, ik heb het tot 42 weken volgehouden, dus jij kan het ook. Voor je het weet heb je je kindje in je armen!
    Het kan nou niet lang meer duren, toch?
    Succes!

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja hier ook last.. hoort er nu eenmaal bij

Deel Deze Pagina