Hier ook eentje die zowel bij deze als de vorige zwangerschap helemaal geen syptomen heeft. Ikzelf ben daar wel blij om en nu al helemaal omdat ik een kleine gup heb en daar kan ik geen zwangerschapskwaaltjes bij gebruiken . Ik heb me er overigens nooit zorgen om gemaakt. Ik denk van: Ik heb posi getest en ik ben niet ongi geworden dus het zal wel goed zijn. Maar goed ik denk altijd heel makkelijk, dat kan niet iedereen.
hihi dan kunnen we samen wachten want ik heb 3dec ook een echo. wel pas om 18.30 uur in de avond maar toch ennuh ts gefeliciteerd. ik ben ook heel onzeker hoor, ik ben denk ik nu 3 dagen echt misselijk geweest en in ene sinds vandaag niet eer wat mij heel onzeker maakt. ik heb zelfs geen gespannen borsten
hier ook gelukkig nog niet zoveel last, ik denk dat wij in ons handjes mogen knijpen hoor... ik bedoel ik zou niet graag om het uur boven de wcpot willen hangen van de misselijkheid, maar jah, ben alleen savonds beetje met vlagen misselijk en gespannen borsten, en moe zoooooooo moe, dat begint smiddags zo rond de klok van 3 tot het moment dat ik ga slapen, dus achja, hoort erbij, het is voor het goede doel.