Hallo! Ik zou graag wat advies/mening van u willen m.b.t. mijn bloedwaardes, bloedafname 3e cylcusdag. oestradiol: 0.11 FSH: 15 LH: 6.8 Ik heb in juli bloedonderzoek gehad en toen bleek ik dik in de overgang te zitten en daarbij alle klachten die je maar kunt hebben tijdens de overgang. Laatste tijd geen klachten meer gehad en mocht dus weer bloedprikken en zie bovenstaande waardes. Ik heb ook een mooie cyclus gehad van 28 dagen. Derde cyclus dag laten prikken en zoals ik het zie is de FSH aan de hoge kant maar nog net op het randje... IK heb in precies 4 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij ik met spoed geopereerd moest worden anders zou ik hetzelf niet overleven, daarna zijn de problemen begonnen en ik heb zelf het vermoeden dat door die operatie iets beschadigd is. Hebben jullie een advies voor mij of een mening. ook als valt die voor mij niet positief uit, ik heb door deze waardes toch weer soort van hoop gekregen en als dat niet realistisch is dan kan ik dat maar zo snel mogelijk weten. Alvast hartelijk bedankt! Groeten Bri
Hoi Bri, helaas weet ik echt niets van deze waardes af. Wij verloskundigen worden hier niet voor opgeleid. Dat is echt gynaecologisch werk. Sorry Groet Evelien