6,5 week zwanger en bruinverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selena149, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

De titel zegt het al.

Ik ben op dit moment 6w3d zwanger, en sinds gisteren last van bruinverlies. :( Ben zo bang dat dit doorzet en het misgaat.

Is bruinverlies een teken dat het misgaat of kan het er ook gewoon bij horen ? :(

2. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Bruinverlies zonder erge steken in je buik hoeft niks verkeerds te betekenen hoor.

Kan soms nog wat innestelingsbloeding zijn wat nog in de baarmoeder zit, niks om je zorgen over te maken hoor;)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Kan er ook gewoon bij horen hoor, dus het hoeft niet persé slecht nieuws te zijn. Ik heb het zelf gehad tot ongeveer 10wkn en heb nu een gezonde zoon!
    Ik duim voor je dat het bij jou ook goed zit! :)

Mijn vk zei destijds dat ik me geen zorgen hoefde te maken zolang het geen helderrood bloed was...

4. Selena149

Het is niet helderrood en heb ook geen erge pijnen. Ja, af en toe een krampje, maar heb het idee dat dat de standaard zw-krampjes zijn..
    Het is ook niet maandverbandjes vol maar een aantal druppels per dag (wel dat je het duidelijk in je onderbroek ziet)...

Heb wel stress gehad de laatste 2 weken (belangrijke examens, ziek, verjaardag schoonmoeder) maar dat bruinverlies zint me gewoon niet... :(

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Als je het niet vertrouwd de vk bellen die kunnen je vast meer vertellen.

6. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik heb het ook gehad van week 4 tot 9. Het is niet leuk, maar zolang het hier bij blijft is er geen reden tot extra zorgen.

Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik :) .

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb het tijdens deze zwangerschap ook gehad. Zag het alleen bij het afvegen. Zelfs helderrood als ik naar de wc geweest was...
    Als je seks gehad hebt, kan het ook voorkomen.... het is allemaal wat gevoeliger.

Zo lang je geen pijnlijke krampen hebt en helderrood bloedverlies, hoef je je volgens de vk geen zorgen te maken.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had het ook met 8 weken in de eerste zwangerschap, was gelukkig niks ergs. Met 25 wk weer, ook toen was er niks aan de hand :)

9. Selena149

Ik loop bij de gyn i.v.m. dubbele baarmoeder, maar heb morgen sowieso al een echo (op eigen kosten) gepland staan bij een echo bureau. Droomde vannacht wel dat ik een MK kreeg :(

10. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Selena.
    Gelukkig een heleboel goede berichten, maar heb net zelf gister te horen gekregen dat het niet goed was...
    Ik had ook alleen bruinverlies en verder geen buikpijn, tot gistermorgen toen verloor ik wat helder rood...
    Helaas is het nu bij mij voor de tweede keer mis gegaan, maar hopelijk krijg jij vandaag goed nieuws, want het kan dus wel goed zijn!
    Groetjes Pasjuh.

Deel Deze Pagina