Ik vind het persoonlijk nooit te vroeg om het te vertellen, maar ieder zijn keus. Wij hebben het in de week dat ik positief testte aan mijn ouders/schoonouders en aan beide broers met aanhang verteld. Ik geloof dat we het zelfs aan het einde van de week aan alle vrienden hebben verteld... maar ik dacht toen wel iets verder te zijn omdat ik pas na 1 week overtijd positief testte... Maar je moet doen wat je ZELF wilt... ik zou het niet voor me kunnen houden vooral als je al zo lang bezig bent! Succes ermee!
Ja ik ben ook pas 4 weken maar ik zou het zo graag aan me moder vertellen.Maarja wacht nog maar een tijdje.
he tamara. kun je met zes weken dan al een hartje horen? dat zou wel echt giga mooi wezen en dat we dan een foto meekrijgen van de echo dat zal helemaal super wezen. ja echt kunnen we dan al een hartje horen dat kan nog niet toch? liefs
js echt oh dat is geweldig wat zie je allemaal? zie je ook een lichaampje? oh toe vertel wat zie je allemaal bij 6 weken hahahha liefs
wie kan mij vertellen wat je allemaal ziet met 6 weken echo? en doen ze dat op de buik of met een inwendig onderzoek?
Ik pb je even met een link waar de foto van onze echo op staat, wil nog niet dat de site bekend word Bij mij kon ze heel erg weinig zien door slagschaduw, heb dus echt alleen een stuk zien knipperen en dat was het hartje
Bij mij hebben ze het inwendig gedaan. Op de site zelf in de foto slecht te zien doordat hij zo klein is zal even kijken of ik hem duidelijker voor je krijg.
ja het is wel heel klein je ziet nog niet echt en klein beebje. tenminste ik zie er niks in of igt dat aan mij? lief dat je mij de foto hebt gestuurd liefs
Ik zie ook helemaal niks Ik krijg morgen weer een echo en dan ben ik rond de 8a9 weken en dan kunnen ze gelukkig een stuk meer zien.
oke gelukkig dan ligt het niet aan mij hahaha. oke dan kun je vat wel een klein lichaampje zien. ik zou al blijwe zen dat ik maandag een hartje kan horen hahaha. dan ben ik al erg blij. liefs
en dat is het belangrijkste Ik had me er op ingesteld dat we nog heel erg weinig konden zien dus was zeer verrast dat we een kloppend hartje zagen. Als je dat ziet dan maakt het niet uit dat het maar een klein boontje is wat je ziet.
ja dat kan ik me voostellen. echt zo onvoorstelbaar dat ik straks misschien een kloppend hartje zie echt wat geweldig als ik dat straks ook kan horen. ik hoop zo dat alles goed is en dan wij dat straks ook mogen horen. vrienden van ons die hebben niet een kloppend hartje gezien het bleek bij 6 weken niet verder zijn gegroeid en was levenloos echt verschrikkelijk. ik hoop niet dat ik zulk nieuws krijg. maar je moet je overal op voor bereiden. en na we dit gehoord hebben denk ik er helemaal over na. maar ja we zien het maandag wel.
Wij hebben het direct verteld aan mijn en zijn fam. en onze beste vrienden. Ik was toen 4 a 5 weken maar we waren gewoon zo blij dat we (vooral ik) het wilde vetellen. Ik denk maar zo je moet doen wat goed voelt en ja aan de ene kant is het erg vroeg wat ik heb gedaan, maar als het mis gaat (lijkt mij de enige reden om te wachten met vertellen) dan krijg je wel steun. Succes meis! En veel plezier bij het vertellen natuurlijk!
Hoi Sunlight Ik ben ook zwanger met behulp van de clomid. Omdat we zolang hebben geknokt om zwanger te worden weten vrij veel mensen dat we hiermee bezig waren. Vandaar dat we er ook voor gekozen hebben om onze ouders en naaste vrienden in te lichten. Juist omdat zij ook zo nauw betrokken waren bij onze strijd om zwanger te worden. Als het dan fout gaat, zijn zij er ook om ons te steunen en kunnen ze in elk geval rekening houden met ons. Maar het is natuurlijk heel persoonlijk. Heel veel succes! En het is het leukste nieuwtje om te vertellen he.. Go girl
ja het is echt het mooiste nieuwtje wat er is. we willen dan ook als het goed is met de echo de foto in een fotolijstje doen met de tekst die ik hier op het forum heb gevonden dan moeten ze het snappen! je kan me nog niet horen je kan me nog niet zien ik word in oktober geboren mag ik dan in dit lijstje misschien? ik vindt het zo leuk om het te vertellen op die manier. aangezien het bijna de trouwdag van mijn schoonouders is zeggen we dat hier alvast het cadeautje is dan weten ze het nog niet voor ze het cadeautje uitpakken aangezien ze nooit zomaar een cadeautje van ons krijgen hahaha. dus als de echo goed is maandag dan vertellen we het maandag avond heb er echt zin in. liefs