Hoi Sunligt Wat een ontzettend leuk en creatief idee zeg! Ben gewoon jaloers dat ik het zo niet verzonnen heb. WIj hebben gewoon de telefoon gepakt en het ze gezegd... Maar goed, die reakties waren ook leuk! Maar echt heel grappig om het zo te doen. Ik heb wel mijn vriend stiekem gefilmd toen ik hem de positieve zwangerschapstest liet zien. Dat is ook echt leuk om te doen. Misschien dat je dat bij je schoonouders ook kunt doen? Nix is leuker dan dat je die reaktie nog een paar x terug kan zien. Laat je het weten hoe het gegaan is? Ik heb trouwens niet a s maandag maar die daarop mijn 1e echo. Zo spannend. Pas als ik gezien heb dat alles goed is ( EN er daadwerkelijk wat zit) geloof ik dat ik zwanger ben hihi. Nu voelt het nog te onwerkelijk. Succes LIefs
Hoi hoi, Ik heb t`verteld hoe ik de de test bij de dokter hadt gedaan en POSETIEF was,heb ik mijn vriend gebeld dat ik zwanger was, en de zelfde dag mijn vader toen wist ik nog niet hoelang ik zwanger was hier op site uit gerekend toen op 4 feb.09 was ik 6wk. en mijn moeder dag later verteld, en mijn schoon ouders pas hoe ik 6,5 wk was. hij vertelde t`nog niet tegen zijn ouders heb ik gedaan,ik voelde me er niet lekker of te wel schuldig er over dat ze nog niets wisten.. Trouwens proficiat met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van. Groetjes Sanny.
lise32@ ik heb dat ook niet bedacht hoor heb ik hier van daan gevist hahaha. maar ik zal je vertellen hoe het gegaan is. mijn moeder ben ik heen gerend en gezegd mam is dit echt en posi test hahaha. dus heb ik niks verteld we hebben samen gekeken. aangezien mijn man in het buitenland zit en zijn zwangere vrouwtje nog nit eens gezien heeft. we nemen het niet op. want het moet lijken dat het een cadeautje is voor de trouwdag. sanny@ ja ik zal zeker genieten. en ik heb het mijn ouders ook al heel snel verteld toenwas iik nog maar 3 weken en 5 dagen zwanger hahaha. nou maandag heb ik een echo dus heel spannend allemaal