Even een vraagje in het algemeen: wie heeft haar kindje met 14 weken gevoeld? Precies 7 jaar geleden was ik zwanger van mijn dochter, haar voelde ik met 16 weken (terwijl mijn placenta voor lag). Nu is dat dus al een tijd geleden en ben ik het gevoel een beetje vergeten... toch lijk ik het gevoel van een bewegend kindje te herkennen... Is dat überhaupt al mogelijk met 14 weken? Ik ga een beetje aan mezelf twijfelen
Ook al is het eigenlijk heel gek, ik voelde mijn kindje ook met 14 weken al.. toen twijfelde ik maar met 16 weken was t echt heel duidelijk. Nu loopt mijn Uk ook best voor op groei vanaf 16 weken ( dat was de eerste echo weer na 12 weken) dus wellicht dat dat er mee te maken had.
Hier de 1e met 22 wkn De 2e met 21 wkn De 3e voelde ik ook met 14 weken al ! Bij mij heeft het denk ik wel verschil uitgemaakt dat ik bij de eerste 2 de placenta voor had , en nu bij mn 3e zit hij achter !
Yes ik voelde deze zwangerschap rond 14 weken plopjes. Sinds een week voel ik de kleine echt dagelijks schoppen/duwen/draaien en afgelopen zaterdag heeft mijn man het van buitenaf ook gevoeld. 😃 Placenta ligt trouwens aan de achterkant en heb een smal postuur (geloof dat dat wel meespeelt namelijk)
Ja hoor dat kan! Hier 1e bij 17 weken en 2e bij 13 weken al....Ben benieuwd wanneer ik dit beebje ga voelen
Bedankt voor jullie reacties! Stom is dat he, dat je echt aan jezelf kan twijfelen. Ik heb het gevoel de hele week op m'n darmen gegooid maar die kunnen nooit op die plek zitten... Wat fijn zeg misschien komt nu dan eindelijk m'n roze of blauwe wolkje...
Ik ben morgen 12 weken zwanger maar ik heb nu al soms het idee dat ik hem/haar voel. Heel soms een gekriebel bij m'n onderbuik. Kan zijn dat ik wil dat ik het voel (dus tussen de oren zit), of echt de kleine is. Geen idee, maar het voelt wel fijn haha.
Voel je de baby dan diep van binnen? Of vlak onder de huid? Ik heb nog totaal geen buikje dus heb het idee dat het bij mij nog heel lang gaat duren voordat ik de baby ga voelen.
Hay! Hier eerste kindje met 14 weken gevoeld placenta lag voor en ik wist zelf ook niet dat t onze uk was whahaha maar toen we weer een echo hadden voede en zag ik t tegelijk natuurlijk en toen viel t muntje! Ben erg benieuwd wanneer ik dese frummel ga voelen
Ja hoor dat kan ! Ik voelde de kleine voor het eerst met 11+5 ik denk nou dat kan helemaal niet maar de echoscopist bevestigde dat dit wel mogelijk is en het vaker voor komt vanaf de 11e week.