Dat het mis was had ik al wel door... Maar zó mis.... . Afspraak bij de arts gyn, echo gehad, weinig veranderd. Weer bloed laten prikken... hcg iets verdubbeld van 2100 naar 2400, daarna weer een echo met betere apparatuur.. Gyn zag een verdikking bij mn linker eileider. Dus ze verdenkt een buitenbaarmoedelijke zwangerschap... Werd direct opgenomen en nu moet ik wachten tot ik word geopereerd. En dan word mijn eileider waarschijnlijk verwijderd... . Pfff.... en ben waarschijnlijk pas half 7 aan de beurt. Fijn dat er duidelijkheid is... Maar dit... Bedankt voor al het duimen, helaas heeft het niet zo mogen zijn.
ooh heel veel sterkte ik duim dat ze je eileider toch kunnen sparen. Het lage HCG is helaas al een aanwijzing dat het buitenbaarmoedelijk kan zijn
Ah jeetje... Dat is echt schrikken! En vreselijk nieuws... Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt nu om je erdoor te slepen. En dat je eileider inderdaad gespaard kan worden. Beterschap!
Jeetje meid wat heftig!!! En dat het dan ook een bbz is waarbij de eileider wordt verwijderd Heel veel sterkte met het verwerken en met het herstel na de operatie!
Nee wat afschuwelijk. Ik hoop dat je inmiddels goed door de operatie heen bent. Ik heb voor je gebeden. Heel heel veel sterkte!
Oh nee Ik hoop dat je goed door de operatie heen bent gekomen, en je eileider gespaard is gebleven. Ontzettend veel sterkte en kracht gewenst
He bah!!! Sterkte! Ben je goed uit de operatie gekomen? Je hebt er misschien niks aan, maar bij een vriendin is ook haar eileider verwijderd en ze heeft nog wel prachtig kindje gekregen. Knuffel.
He Meiden, Wat zijn jullie ontzettend lief. Wat fijn dat jullie zo meeleven, doet me erg goed. Zo fijn om van me te kunnen afschrijven.... Gistermiddag kwamen er een hoop emoties los, en was ik voor al bang voor de operatie, zag er zo erg tegenop. Uiteindelijk was ik wat eerder aan de beurt, tegen 18.15. Vond het maar eng op de operatiekamer... gelukkig was ik snel weg en verliep de operatie voorspoedig, ze waren met een half uur klaar. Mijn linker ei leider is idd helemaal weggehaald.. (gynaecoloog zei dat dit het beste is, zodat het niet nóg een keer kan voorkomen, die kans is groter als ze hem laten zitten. Het zag er verder gelukkig allemaal goed uit! Rechter ei leider was heel mooi. En ze hebben ook geen reden kunnen vinden waaróm dit mij is overkomen, zag er links verder ook goed uit allemaal. Dit was echt domme domme pech.... als het vruchtje nou 2 cm verder was gaan innestellen was het wël goed geweest.... Ze zeiden wel dat ze wel precies optijd waren, had niet veel langer moeten duren of mijn ei leider was geknapt, want het was al best groot.. (zo'n naar idee..). Na de operatie was ik heel suf, moe, misselijk en duizelig. En vooral ook best veel pijn. Gelukkig hier wat medicatie voor gekregen. Om 01.00u werd ik zwetend wakker vd pijn bij mijn schouders. Door het gas wat ze gebruikt hebben in mijn buik zodat ze de organen beter konden zien. Ik dacht wat overkomt me nu!! Verpleging gebeld en toen heb ik een morfine spuit gekregen. Toen de pijn wat minder werd weer in slaap gevallen, tot nu... nu lig ik wakker, en voel ik me zo leeg.... Nu nog maar even proberen wat te gaan slapen.. Veel liefs
Oooh meid ben blij dat alles goed verlopen is en dat ze er optijd bijwaren Herstel maar goed De vrouw van mijn collega heeft dit ook gehad en niet veel later was ze weer zwanger, dus met 1 eileider kan je perfect zwanger worden
Lieve @Rian89. Fijn dat de operatie achter de rug is en goed is gegaan. En gelukkig waren ze er nog net op tijd bij. Hopelijk herstel je vlot en lukt het je om een beetje rustig aan te doen. Dat lege gevoel lijkt me zo naar Sterkte!
Wat fijn dat de operatie goed is verlopen en dat er geen andere rare dingen gevonden zijn! Ook fijn dat je er net op tijd bij was! Het had ook erger kunnen zijn. Nu op naar een mooi herstel en het verwerken hiervan! Veel sterkte en een dikke knuffel!