Hoi hoi, Even een vraagje. Fay krijgt 5 keer 150+5 flesjes die ze zelden helemaal leeg drinkt. 2 weken geleden op het CB was ze wel goed aangekomen, ze woog toen 5175 en was toen 3 maanden oud. Heel soms drinkt ze de 150+5 leeg, maar meestal drinkt ze maar tussen 110 en 130 cc op. CB arts zei dat we het maar voor lief moesten nemen dat ze een "lastige" drinker is. Vind ik opzich niet erg, zolang ze maar voldoende binnen krijgt. Als ze dus geen honger meer heeft dan duwt ze de fles gewoon uit haar mond of ze gaat er mee spelen. Ik gebruik Difrax flesjes met de M speen. Soms heeft ze echt na 5 minuten genoeg gehad, moet ik misschien de S speen weer gaan gebruiken? Er zit meestal 4 1/2 uur tussen de flesjes, en s'nachts slaapt ze vanaf 23.00 tot 07.00 uur door. En zelfs na zo'n lange nacht drinkt ze soms ook maar 120cc op. Verder is het echt een vrolijk meisje, plast en poept trouwens prima. Ik hoop dat je advies voor me hebt want ik maak me wel een beetje zorgen of ze wel genoeg binnenkrijgt. Alvast bedankt! Groetjes Margje
Ik zou me geen zorgen maken. Ze groeit goed op de hoeveelheid melk die ze binnen krijgt. Waarom overstappen op een kleinere speen? Vaak doe je dit als de fles snel leeg is en de kleine heeft geen voldaan gevoel en komt a 2 uur voor een fles. Ik zou gewoon zo doorgaan. Ilja
Hoi Ilja, Bedankt voor je reactie! Prompt drinkt ze vandaag tot nu toe alle flessen bijna leeg! De flessen gaan soms wel erg snel, maar niet helemaal leeg, en ze komt ook niet eerder dan voor een voeding, dus blijf dan gewoon de M speen gebruiken! Groetjes Margje