na vakantie ineens weer bed en broekplassen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Daantje57, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    vorige week zijn we met vrienden een week op vakantie geweest. De kindjes hebben heeel veel gezwommen en gespeeld met de andere kinderen en lagen elke avond laat in bed. Alles ging top. Maar nu we weer thuis zijn plast mijn zoon van 3 jaar (die al ruim een half jaar zindelijk is, ook snachts) ineens weer in zijn broek. 2x gisteren en de dag daarvoor 1x. Ook al 2 nachten op rij zijn bed nat. Herkennen mensen dit? Hoe zou het komen? En wat doe je er mee? Ik heb hem vandaag elke 2 uur naar de wc gestuurd maar nu begint het echt zo'n ding te worden en dat wil ik ook niet...

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gewoon maar even afwachten zou ik zeggen, dochter had hier laatst ook weer een paar natte broeken, ik ben wel allert op wiebelend met de billen staan maar verder niet extra aandacht aan. Met een weekje zou het wel over horen zijn denk ik.

3. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hoi,

K lees even mee. Onze dochter was overdag zindelijk en nu we terug zijn van vakantie opeens helemaal niet meer, ze laat alles lopen en voelt het opeens niet meer aan ofzo?

Dus nu weer het potje neergezet en net zoals de eerste keer veel buiten laten spelen in jurkje met alleen onderbroekje eronder. Weer een paar dagen doorzetten denk ik en veel thuis zijn en dan hopen dat het weer goed komt... Ze is 3 jaar en 2 maanden ongeveer en eigenlijk al 4 maanden zindelijk.

Begrijp het ook niet goed, hoe kan het dat ze het ineens niet meer lijken te voelen?

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi Annemeis, hoe is het nu met jou dochter? Hier gaat het gelukkig sinds een dag of 2 weer goed! Ik heb het maar even losgelaten en toen ging het vanzelf weer over.

Deel Deze Pagina