hoe lang duurde het voordat de miskraam helemaal op gang kwam?

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door femkes, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik snap dat het een vreselijke vraag is, maar ik ben nu aan het wachten tot het helemaal loskomt. Gisteren had ik wat licht roze slijmverlies. Vanochtend helder rood bloed met wat kleine stolsels. Daarom ben ik in het ziekenhuis geweest vanochtend. Daar was op de echo een klein blaasje te zien wat veel te klein was. Niet goed meetbaar, nog onder de 5 weken. Dat is dus eigenlijk onmogelijk gezien de periode dat ik zwanger ben. Ik zou ongeveer 6 en een halve week zwanger moeten zijn. Ik geloof dus ook echt dat het mis is gegaan.

Ik heb de hele dag een beetje zeurend gevoel in mijn onderrug, maar geen echte pijn. Ik heb echter ook wel 4 paracetamol genomen omdat ik zo'n hoofdpijn van het huilen heb.

Ik heb de halve dag geslapen en elke keer hoop ik een beetje op bloed. Dit wachten is namelijk ook niets. Daarom heb ik graag een idee wanneer bij jullie de rest loskwam.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi,

ik heb geen ervaring met een miskraam maar wil je even veel sterkte wensen.
    Verdrietig dat het niet zo mag zijn!

lieve groet MamsieM

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Bij mij kwam het na ong 2 dagen los, waarvan 1 met flinke buikpijn...wil je heel veel sterkte wensen.. knuff!!!

4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Bij mij kwam het niet uit zichzelf op gang, ik heb vagina pillen ingebrachtgekregen en diezelfde avond kon ik het kindje opvangen, behoorlijk wat buikpijn gehad.
    Aan de ene kant breekt het je als je weet dat het over is, aan de andere kant moest het ook eruit zodat we weer verder konden samen en echt afscheid nemen. Het zien was mooi, en daarna konden we het beter af gaan sluiten en accepteren.

Heel erg veel sterkte, het valt niet mee....

5. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    Hey Femkes,

Hoe is het nou met je?

Deel Deze Pagina