Mijn zoontje blijkt gelukkig over zijn kma heen te zijn gegroeid. Daardoor heb ik nog 6 ongeopende blikken Nutramigen in de kast staan, tht 27-04-2016. Deze mogen overgenomen worden voor 60 euro. Ophalen in Arnhem, of opsturen tegen verzendkosten. Interesse? Stuur maar een pb
Ja, die krijg je vergoed. Sorry, maar ik vind dit echt een beetje aso.... Je krijgt iets gratis, waar wij in Nederland allemaal aan meebetalen, inclusief jijzelf trouwens, en dan ga je het doorverkopen Geen wonder dat de medische kosten zo hoog zijn met dit soort acties. Oveirgens niet alleen dit, maar sta wel vaker met mijn oren te klapperen
Jeetje! Wat een overtrokken reactie zeg. Ik heb de voeding nooit vergoed gekregen. De provocatietest die we onlangs moesten doen, en waaruit gelukkig bleek dat hij geen kma meer had, had ons de machtiging voor vergoeding op moeten leveren. Dus nee, niks aso. Misschien beter om de volgende keer niet meteen zulke snelle conclusies te trekken
Tja, wij dus niet vandaar dat ik er een vergoeding voor vraag, we hebben er toch behoorlijk wat geld aan uitgegeven. Anders had ik het uiteraard kosteloos gedaan.
Het zijn inderdaad erg dure blikken als je ze zelf moet aanschaffen! Hopelijk krijg je er nog wat voor. Mijn opmerking was voor het geval dat niet zo is.. beter dan weggooien dan.
Was helemaal vergeten te reageren op je suggestie! Want idd, ik had daar helemaal niet aan gedacht (wist niet dat zij dat aannamen). Weggooien is zeker zonde! Dus dank voor de tip nog