Hoi dames ja hoor ik heb last van puisten ! Ken iemand wat, dat ik ze tegen kan gaan! Of heb ik gewoon dikke pech, en moet ik als een puistekop rond lopen!?
hihi ik heb ook wat puistjes gelukkig geen grote ofzo maar daarvoor had ik altijd ene gave huid zonder puistjes dus ik lees even mee! Ben benieuwd! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heyy ja ik had voor de zwangerschap ook nooit last van puiste, ja heel soms 1tje ofzo ! maar nu zitte er veel meeer ahahah maar het lijk net alsof wij maar de enige zijn, nog niet zoveel reacties jammer genoeg, hoop echt snel dat die puisten verdwijnennnnnnnn!
nou,bij mij zijn ze nu ook aanwezig,heb ik normaal ook nooit,hopelijk gaan ze snel weg.Dus bij deze jullie zijn niet de enige hier.
Mijn pubertijd is weer terug gekomen! hier nog een puistenkop! en helaas er is niks aan te doen. Foundation is nu mn enigste redding wan het is niet om aan te zien
Haha hier nog zo puisten kop. Verschrikkelijk hoor haha. Maarja beter dat het door de zwangerschap komt dan gewoon ja toch .
ik kan geen foundation kan ik neit gebruiken, omdat ik daar allergisch voor ben, als ik dat opsmeer ben ik nog erger een puistenkop,. ahahahah misschien bestaat er wel wat in zo'n natuurwinkel een middeltje om die puisten tegen te gaan, anders zit er niets anders op om gewoon maar die puisten te accepteren
Ik heb ook sinds een week veel puisten en heb net positief getest. Ik neem het maar eventjes voor lief!
Haiiiiii ik heb ook heel veel puistjes en wat gerommel in mijn buik...ik kan niet wachten tot ik kan testen! Liefs Najet
familiepuist heb ik op mijn voorhoofd te logeren. gelukkig heb ik een mooie scheiding/pony dat de meeste familieleden verbergd. bij mij komt het hoogstwaarschijnlijk van alle broodjes chocopasta.
Die heb ik nu ook volop.. Normaal echt nooit! Maar hou je huid goed schoon, gooi een pony erover heen, maar probeer geen tot weinig make-up er op te doen, doe ik nu ook al 5 dagen en het word al minder.. En milde producten gebruiken, gebruik zwitsal helpt wel! X
zwitsal zal bij mij niet echt werken denk ik, ik gebruik dat al jaren! veel kunnen we er niet aan doen denk ik ladys! hoop wel dat het na 12weken weggaat.. maar om 40 weken zo te lopen, MOET ER NIET AAN DENKEN!
oh oke, ja ieder lichaam reageert anders. bij mij helpt het wel, en als ik rustig aan doe is het ook minder druk op mn hoofd gezond eten. maar helemaal weg gaan doet het niet.
hallo, ik heb dit tijdens mijn hele zwangerschap gehad, en volgensmij tot ongeveer 4 a 6 maanden daarna... ik baalde er ook van maar het gaat over OOIT!
Ik heb er ook erg last van gehad..hopelijk is het nu voorlopig weg! Ik ben in eerste instantie gestopt met de pil omdat ik pigment vlekken kreeg op mijn voorhoofd..en jawel daarvoor kwam toen in de plaats pukkels! Hiervoor kreeg ik een soort lotion van de huisarts. dit werkte wel een beetje.. Maar toen ik zwanger werd werden de pukkels weer erger..heb weer lotion gekregen en ben zelf biergist pillen gaan slikken (1 per dag). De lotion gebruik ik eigenlijk sinds een week bijna niet meer (tenzij er weer eentje opkomt). En me huid lijkt weer rustig! Me voorhoofd zit alleen nog onder de kleine rode vlekjes (duurt erg lang voordat die weggaan).. Maar er is hoop het gaat volgens mij wel over na de 3maanden..dat had ik ook al ergesn gelezen. succes iedereen!
hier nog een begin van de zwangerschap kwam egt de puberteit terug en toen had ik eens gehoort voor dat je gaat slape ,op de puisjes sudocreme smeren en dat hielp bij mij egt superrrrrrrrrrr! nu heb ik der niet meer zoon last van gelukkig want het is egt vet irritant en ziet niet uit maar jah we neme het maar voor lief he gefeliciteerd en de zwanger en succes die nog moete testen ! grtjes