Action early indroogstreep? Of toch zwanger..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Melzwa91, 21 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melzwa91

Melzwa91 Lid

29 jun 2022
    8
    0
    1
    Vrouw
    Iemand ervaring met de action early test? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een indroogstreep gehad na een paar uur, en nu 2 dagen achter elkaar. Zit vandaag op 5 dagen voor nod en heb op 5 en 6 dpo een beetje bloed gehad (innesteling?).
    Ik weet dat ik ook veel te vroeg ben met testen maar iemand een idee? Ik plaats de foto's van vandaag en gisteren, ze zijn open gemaakt omdat het beter te fotograferen is.
    Gister dacht ik al in het begin vaag iets te zien maar dacht dat ik het me bijna verbeelde. Tot het een paar uur later ineens wat duidelijker was. Vandaag had ik getest met minder geconcentreerder ochtendurine, had snachts een paar keer gedronken. Dus in het begin was er zo goed als niks te zien, hooguit met een beetje fantasie. Eerste foto is van gister en de 2e van vandaag. 20220921_104155.jpg 20220921_141621.jpg

2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Sorry dit zijn helaas voorbedrukte streepjes (icm eventueel een indroger).

Ik vind ze beide negatief! :(

Hopelijk snel een duidelijk streepje!

3. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ik vind ze helaas ook negatief. :(
    Hopelijk snel een mooie test

4. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik zou deze ook als negatief beschouwen. Maaaaar, mijn testen begonnen ook met 'iets te zien met een beetje fantasie'. Dus het blijft spannend!

Heb wel gelezen hier dat die van de Action minder gevoelig zijn dan die van Kruidvat 2v5. Dus als het kan zou ik die morgenochtend doen! Kan best zijn dat daar dan wel een goed duidelijk streepje op te zien is.

5. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

8 apr 2022
    365
    236
    43
    Vrouw
    Heb je inmiddels nog een test gedaan ?

Deel Deze Pagina