Hoi Meiden, Volgens de calculator zou ik vandaag "een beetje vruchtbaar" zijn. Vandaag is ook de dag dat ik ga klussen, morgen niet, overmorgen op mijn vruchtbaarste dag weer wel. Nu hou ik ovutesten bij, maar hij word nog steeds niet donkerder. Net met afvegen had ik doorzichtig slijm. (sorry voor details). Heb er eerder nog nooit op gelet, maar nu ik wel overal op let, ben ik dus wel benieuwd wat dat kan zijn ???? Weten jullie het?? Ei heb ik nog nooooit gevoeld. dus mischien is die in aantocht????
het zou kunnen dat ie onderweg is. maar je testen moeten denk ik eerst nog wel donkerder gaan worden. ik heb vaak een dag of 6 a 7 slijmerige afscheiding. laatste keer had ik na 4 dagen pas een positieve test. in totaal 3 dagen een positieve test. dan wordt de buikpijn ook erger en de afscheiding meer. ik voel het ook aan mijn baarmoedermond, die is dan mooi zacht en zit hoog en dan weet ik dat ie eraan komt!
Ik vind ovulatietesten verloren geld, als je weet dat je in je vruchtbare periode zit, dan hoef je toch niet nog eens te testen? Aan de hand van je slijm lijkt het erop dat je vruchtbaar bent, dus klussen deze week!
Ja lijkt op of je ei in aantocht is... Had ik vorige maand ook maar deze maand heb ik nergens last van ? Miss is mn ei wat later dan
@mano82 Ik zou niet weten wanneer mijn vruchtbare periode is. Ik voel ook nooit een eisprong vandaar dat ik nu ben begonnen met ovutesten. Dus voor mij niet zonde van me geld. Hoop dat het helpt.
ik vind het ook niet zonde geld. ik heb meerdere dagen afscheiding en een zachte baarmoedermond. ik vind het een mooi hulpmiddel en met temperaturen kan k bevestigen dat ie is geweest. wel kan ik nu meerdere maanden met een pakket testen doen, omdat ik weet dat het geen zin voor mij heeft om de hele maand te gaan testen. in mijn 1e cyclus met testen deed ik dat wel, omdat ik toen nog van niks wist. ik vind het qua prijs meevallen omdat ik maar een paar nodig heb, en bij zwanger en kids zijn ze niet duur.