hoi, Vandaag zit ik 6 dagen na mn eisprong. Vandaag heb ik erg veel last van ongi achtige krampen (best fel) en steekjes richting mijn lies. Ook had ik heel eventjes vandaag krampen in mijn onderrug,leken soort van ongi krampen in mijn rug om het zo even uit te leggen... ook nu nog steeds ongi achtige krampjes.. iemand ervaring mee?? Weet wel dat ik bij vorige zwangerschappen ook wat ongi krampjes had voor nod,maar weet niet meer of dat zo veel was ook.. ik weet het kan ook helemaal niks zijn hoor,maar ben benieuwd of sommigen het herkennen? Heb een lf van 11-13 dagen. bedankt alvast!
Haha ik plaats net een bericht over hetzelfde onderwerp Ik heb die klachten nu ook. Beetje zeurende trekkerige pijn... Ik zit volgens mij rond 7 DPO.
oh,haha, had ik nog niet gezien,sorry!!! maar grappig dat we hetzelfde hebben!dan lopen we idd ongeveer gelijk! Heb jij dus ook sinds vandaag (of hoe lang?) veel krampen en steken die erg aanwezig zijn? herken jij de ongi krampen in je rug ook?
Ja af en toe maar meer onder mijn navel vooral! En soms krijg ik het ineens erg warm...lijken wel opvliegers